לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

מה אומרים עלינו

לקוחות ממליצים

אנחנו יכולים לספר לך על עשרות ומאות מקרים של ניצחון הצדק, על התשלומים הכספיים שיתמכו בלקוחותינו כל ימי חייהם, ועל התקדימים המשפטיים ששינו את פני עולם הביטוח לתמיד. אבל החלטנו שהרבה יותר אמיתי, טבעי ומרגש להשאיר כאן את הבמה ללקוחות שלנו. אנחנו מודים לכם, לקוחותינו היקרים, על הזכות לתמוך בכם במאבק על זכויותיכם, ולעזור לכם לקבל את המגיע לכם.
אפרת אור
אפרת אור
1685984553
עו״ד עידן נוי עזר לי ונתן לי את המענה הכי טוב שיכולתי לקבל! מומלץ מאוד
שרה נבנצאל
שרה נבנצאל
1671094462
לפני שלוש שנים מעדתי על מכשול בסופרמרקט. היתה פציעה לא נעימה בכלל שנגמרה בניתוח ושיקום.עקב הנזק שנגרם לי מהמכשול, פנינו לקבל פיצוי מהביטוח שלהם. בשביל זה הוא קיים. במשך שנתיים, משרד עורכי דין אחר משכו ומרחו את התיק, ללא התקדמות.מהרגע שהחלטתי להעביר את התיק למשרדי פייפר כהן- הכל התחיל לזוז. עו"ד אוריאל ריזל לקח את התיק באופן אישי, וידא שיש לנו את כל המסמכים הנדרשים, והצליח תוך חודשים ספורים להגיע לסיום התביעה.בתקווה שלא תצטרכו,אבל אם אתם צריכים עורך דין בתחום נזקי גוף -אוריאל הוא האדם הנכון. 🏅
טליה גיאת
טליה גיאת
1671014361
אחלה שרות, מהיר וטוב, מאד מרוצה
דוד מאייר
דוד מאייר
1670482167
רוצה להמליץ בחום על משרד "פייפר כהן" שעזרו לי מאוד בתביעת אובדן כושר עבודה מורכבת מאוד! עזרו לי ותמכו בי כל הדרך עד שקיבלתי בזכותם את כל מה שמגיע לי!
shlomi ben sason
shlomi ben sason
1659457352
לפעמים בחיים צריך לבחור נכוןועריכת דין זה מקצוע שלא חוסכים בו.עידן גיל הוא האיש שיודע מה עושיםאיך עושיםומתי עושים .פניתי אליו לקבלת ייצוג מול ועדת ביטוח לאומי.בשקט במקצועיות ובהתמדה הוא חתר אל היעד וסיפק תוצאות מיטביות בזמן קצר וללא השתהות .לאורך כל הדרך הוא ליווה הסביר ופרט את השלבים שאגב הגיעו כמו שעון במועדם וסכומם.חברים, אין מה לחפש במקום אחרזה האיש.עידן אתה אלוף ! תודה רבה על ההיכרות ועל הטיפול המסור – זכיתי !!יישר כח לך ושאר המשרד שתמך ועזר מאחורי הקלעים.שלומי.
Tali Pieters Melamed
Tali Pieters Melamed
1656485812
עו״ד עידן נוי מהמשרד טיפל בתביעה שלי בתאונת דרכים והצליח לאתר את הרכב הפוגע ולהשיג הסדר פשרה ופיצוי. לאורך כל התהליך היה הקשר נעים וענייני ומעורר בטחון.
רונית מיכאל
רונית מיכאל
1649841886
קיבלתי טיפול מעו"ד עידן נוי ממשרדכםטיפול מסור , מקצועי, אדיב ומהיר.ממליצה לכל מכריי באהבה גדולה
דוד פינקלשטיין
דוד פינקלשטיין
1640607426
אני מוכרח לציין ולומר,שעברתי מחברת עורכי דין (שלא אזכיר את שמם).עברתי לעורך דין "פייפר כהן" ובזכותם עברתי הצלחה ענקית שלא האמנתי שאגיע להישגים כאלה.אני רוצה להודות "לעידן נוי" העורך דין שלי בפרט."ולפייפר כהן" בכלל, צוות מקצועי מיומן מסור ללקוחולא משאיר אותך לבד לכל אורך התהליך.
Uri Fischer
Uri Fischer
1624445033
ממליץ בחום,המשרד מקצועי ביותר,מלווה לאורך כל התהליך.פשוט הצילו אותי.שכ"ט הוגן ביותר.
vered saar
vered saar
1618684764
אייל מלווה אותנו במספר הליכים משפטים מקבילים לאורך שנים ולכן בפרספקטיבה של זמן חשוב לי להעביר את ההמלצה זו.מרגע שאייל לקח את התיק הוא הגיע עבורנו להישגים משמעותיים שהביאו לידי ביטוי אמיתי את הסבל והכאב שחווינו לאורך השנים.אייל הינו עורך דין מיוחד במינו . בעל חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח , נחישות ומסירות אין סופית ממש בצורה מעוררת השראה .עם השנים המשרד של אייל גדל ולמרות כל זאת עדיין נשאר צמוד לתיקים ומעורב עד פרטי פרטים . אייל פועל ללא לאות מושך את העגלה , מעודד , מדרבן ומקרין אופטימיות אין סופית .אייל הינו עורך דין עם מעוף , חשיבה יצירתית , אנושי וקשוב לצרכים האמיתיים ובסופו של דבר מוביל ליעדים שסימן . מקצוען ובן אדם אמיתי .תודה על הכל . מומלץ בחום
Etty Raz
Etty Raz
1614006715
אין מספיק מילים לתאר את עבודתו המקצועית והמסורה של עו"ד אייל פייפר .אני עברתי תאונת עבודה מאוד קשה , חיי השתנו, ממקום שבו הייתי אדון לגורלי ,ולעתיד משפחתי , הפכתי להיות נתון לחסדיו של הביטוח הלאומי ועולם המשפט .לאחר התאונה טיפלו בתיק שני עו"ד שמהם התאכזבתי מאוד , וחיפשתי למצוא עו"דשיטפל בתיק כפי שאני מצפה .למזלי הרב זכיתי לייצוגו של עו"ד אייל פייפר,אשר נלחם את מלחמותיי במקצועיות ,ובנחישות מעוררת הערצה .אייל דאג בכל שלב ותהליך לייעץ ולעדכן בהתקדמות כזו או אחרת , תוך הפגנת אורך רוח ,סבלנות, מקצועיות ,ואדיבות .גיליתי אדם רגיש, הגון ויותר מכל אנושי .אין לי ספק שבחרתי בעו"ד הטוב ביותר .מוקיר ומעריך מאוד , תודה רבה מכל הלב .
סימה חגג
סימה חגג
1612444705
ביום גשום, קצת לפני הקורונה, מצאתי את עצמי מקבל מכה בראש. המכה בראש הייתה מאוד לא נעימה, אפילו הייתי אומר מכה קשה בגוף. מצאתי את עצמי שר את השיר של עופר, בגשם נרטב, אך מי שנטרב בהרבה מים, זה הייתי אני. פתאום שעשיתי את התאונה, ראיתי חושך מול העיניים שלי. אני בחור פשוט, מציאותי, יודע לסוע בטרקטור, ולעבוד אצל מעסיק אחר נראה לי חלום. כך שאחרי המכה, כל החיים שלי קבלו סבוב פארסה לאחור. מגבר מפרנס, עובד, הגעתי למצב של גבר מיוסר, גבר כאוב, כזה שמפחד לסוע, לפעמים לצאת מהבית, לפעמים גם היה קורה לי בכי, בלי סיבה מוקדמת, לצאת לעבודה נראה חלום. שהגעתי המום מהמכה דרך גיסי למשרד פייפר, מצאתי את עצמי פתאום מרגיש שהרגשת הכאב של המכה נרגעת. פתאום הבטחון חזר לי, צוות המשרד בראשו עומד עו"ד פייפר שאל אותי מה אני רוצה, עניתי לו מה אני רוצה, ואני זוכר את עצמי ואת אשתי הנשמה שלי, אומרים- באמת? ואני עוד זוכר, שעו"ד פייפר צחק עלינו, ואמר לנו בוודאי. חודש אחרי שהתחילה הקורונה, רמת הבטחון שלי עלתה מאוד עם המשרד ותוך זמן קצר אשרו לי את התביעות, המצב שלי הפך להיות לא רע בכלל. השגתי כל מה שרציתי בזמן קצר, עם וודאות משלמת, שבחיים לא ראיתי, אפילו מכרים שלי לא האמינו לי שספרתי להם שאני עסוק רק בשקום שלי. בקצור, ממליץ בחום, באהבה ובמסירות.
Yishay Ziv
Yishay Ziv
1612342498
אחרי תאונה לא נעימה , אח שלי אמר שהיה לקוח של המשרד, אמר לי לחייג למשרד פייפר כהן. הגעתי בפגישה הראשונה, יצאתי לאחר הפגישה הראשונה עם עו"ד פייפר, עו"ד דובלרו מחוזק , ופתאום הרגשתי שיש לי גב חזק, בתור לוחם צבאי בצבא, הרגשתי שאני נמצא בתוך שיריון פלדה שחסין מיריות ופגיעות. הוועדות שלי היו בתקופה הקשה בקורונה, . אין לי מושג מה קרה, אבל משרד פייפר, הצליח להביא פיצוי של עשרות אלפי שקלים מיד עם תחילת הקורונה, ופתאום שכל החברים שלי עם חרדות קיומיות, מצאתי את עצמי עם ראש ובטוח. כמובן שעד סוף הטיפול טפלו במסירות, דאגו לי, בדקו מה איתי. אפילו למשרד היה אכפת כל היחס הזה גרם לי בתקופה הקשה לבטחון. ממליץ בחום למי שמחפש וודאות ותוצאות בטוחות.
Keren Eisenman
Keren Eisenman
1612153204
עורך דין אורי דובלרו ממשרד פייפר, נמרץ, מקצועי, קשוב, אכפתי, אפשר לפנות אליו במשך כל שעות היום ותמיד פנוי או מתפנה לענות על כל שאלה. הרגישות שלו למענה בטיפול בנושאים הפחות נעימים והכואבים של החיים, ראויה להערצה. כן ירבו נותני שירות כמוהו. תודה על הטיפול המקצועי ובעיקר על התוצאות.
Shiri Arad
Shiri Arad
1612114414
עו"ד אייל פייפר וצוות המשרד שלו מתנהלים במקצועיות, במסירות , באכפתיות ובאחריות להצלחת התהליך לאורך כל הדרך.היכולת לסמוך על השירות ועל המחוייבות שלהם להצלחת התהליך מעולה ולכן ממליצה מכל הלב להתייעץ עם עו"ד פייפר ולהיות בקשר עם משרדו תמיד בעת הצורך.
Eli Gam
Eli Gam
1611858821
עברתי כמה עורכי דין, הגעתי לבית בו הרגשתי פעם ראשונה בחיים משהו שונה .ראש יצירתי ,חסכו לי הרבה זמן ,הביאו לי תוצאות שונות במקומות שאחרים היו נכשלים, בנגוד לסיכויים הביאו לי פטור ממס, קצבת נכות מעבודה .מה שהכי אהבתי, זה שחסכו לי זמן ,קצרו לי את הזמן לקבל כסף, הביאו לי פיצוי מקסימלי. ממליץ בחום.
יפית גבסי
יפית גבסי
1611058895
עו"ד אייל פייפר אדם מדהים וצוות העובדים ישר כח עושים את העבודה כמו צריך
Yael Katz
Yael Katz
1611048824
קשובים, נחרצים, נלחמים ונחושים, עזרו לי ליצור ודאות לאורך זמן ובטחון כלכלי, גם לי וגם למכרים אחרים שהגיעו למשרדיעל כץ
Roman Fraint
Roman Fraint
1610531487
מקצועניים אמיתיים. אייל פייפר וצוות משרדו ליוו אותי בתהליך משפטי מורכב ובזכותם קיבלתי את המגיע לי.תמיד תוך דאגה כנה ואיכפתיות רבה מצידם.תודה רבה.
אברהם גולדשטיין
אברהם גולדשטיין
1591617114
חברת עורכי דין, מומלצת! טיפול מסור שאין כמותו.
Omri Ori
Omri Ori
1577196194
שירות טוב, מסביר פנים.
js_loader
עורך דין אייל פייפר

עו”ד אייל פייפר עורך דין מוסמך עם ניסיון של למעלה מ- 15 שנים, חבר בלשכת עורכי הדין, וסוכן ביטוח מורשה קרוב ל- 20 שנים.

לייעוץ ללא עלות ›
שתפו את המאמר

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!