לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין ביטוח סיעודי

הגישה הננקטת בעת התמודדות עם חברות ביטוח משחקת תפקיד משמעותי, שכן היא יכולה להשפיע על תוצאת התביעה של המבוטח, קרי – לקבוע אם היא תתקבל או תדיחה בידי חברת הביטוח. מכאן שהפנייה לסיוע מטעם עורך דין ביטוח סיעודי טוב היא בעלת חשיבות מכרעת. לכן בשורות הבאות נדון בגורמים שחשוב לתת עליהם את הדעת כשמחפשים עורך דין ביטוח סיעודי והתהליך למציאת עורך הדין הנכון לתיק שלכם.

 

מדוע אין להתפשר על בחירת עורך דין ביטוח סיעודי?

כאשר עסקינן בתביעות סיעוד, נקיטת צעדים מהירים ואסרטיביים מול חברות הביטוח היא קריטית למימוש זכויות המבוטח. זאת משום שבמקרים רבים, התנהלות נבונה מול גורמי הביטוח היא שעושה את ההבדל בין תביעה שנדחית לתביעה שמאושרת ומניבה את התגמולים המגיעים למבוטח. בהקשר זה, בחירת עורך דין לביטוח סיעודי טוב, לא תסולא בפז.

 

לאילו גורמים חשוב במיוחד לשים לב כשמחפשים עורך דין ביטוח סיעודי?

להלן מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת עורך דין המתמחה בתביעות סיעוד:

  • מומחיות: בחרו בעורך דין המתמחה בטיפול בתביעות סיעוד, לרבות תביעות סיעוד המוגשות לביטוח לאומי ולחברות ביטוח פרטיות. זכרו שלא כל עו"ד הוא בהכרח בעל מומחיות ספציפית בתביעות סיעוד ולכן יש לוודא שזהו מתחומי העיסוק המרכזיים של המשרד.
  • בקיאות וניסיון מעשי: חיוני שעו"ד לענייני ביטוח סיעודי יהיה בקיא ומעודכן בחקיקה ובהלכה הפסוקה בתביעות נגד חברות ביטוח, כדי למקסם את סיכויי הצלחתו בתביעות המוגשות בשם לקוחותיו.
  • מוניטין: שימו לב לרקורד המקצועי של עורך הדין בהקשר לליווי תביעות סיעוד. סקרו את המקרים והתוצאות בעברם של משרדי עורכי הדין שאליהם אתם פונים כדי לאמוד את רמת ההצלחה ויכולתם לקדם את מטרותיכם.
  • תקשורת: בחרו בעורך דין שתוכלו לתקשר עמו בנוחות וביעילות, ומשרה עליכם תחושת ביטחון ואמון מלאה. זהו הבסיס ליחסי עורך דין-לקוח מוצלחים.
  • חוות דעת: בקשו חוות דעת מגורמים שעליהם אתם סומכים כדוגמת חברים, בני משפחה ו/או עמיתים לעבודה שהסתייעו בעורך דין ביטוח סיעודי לשביעות רצונם.

 

כיצד ניתן לעמוד על המומחיות של עורך דין ביטוח סיעודי?

בבחירת עורך דין לתביעות סיעוד, ישנה חשיבות מכרעת למתן עדיפות למי שמתמחה בתיקי סיעוד, כולל הגשת תביעות הן נגד המוסד לביטוח לאומי והן נגד חברות הביטוח שמשווקות פוליסות ביטוח סיעודי. התמחות זו מבטיחה שיהיה לצידכם נציג משפטי בעל המומחיות והניסיון הנדרשים בטיפול במורכבות של תביעות סיעוד. יש לכך חשיבות משמעותית מכיוון שלא כל עורך דין שיציע את שירותיו יחזיק בידע המקצועי הנדרש בתחום מורכב זה.

עו"ד אייל פייפר מבסביר על החשיבות של הגשת תביעה בביטוח סיעודי ואיך זה נשען על ההחלטה של המוסד לביטוח לאומי:

על מנת להיות בטוחים בכך שמשרד עורכי הדין שפניתם אליו הוא אכן משרד עו"ד המתמחה בשירותי ייצוג משפטי בתביעות סיעוד, חשוב לשאול את עורך הדין שאליו פניתם מגוון שאלות הנוגעות לתביעות ביטוח סיעודי. כך תוכלו להתרשם מהידע ומהמיומנות של עורך הדין בתחומו.

 

חשיבותה של פגישת הייעוץ בבחירת עורך דין ביטוח סיעודי טוב

רצוי לקבוע פגישות ייעוץ מול כמה משרדי עו"ד ביטוח סיעודי, לפני שאתם מחליטים עם מי לעבוד. הדבר חיוני למציאת עורך דין סיעוד שהוא גם מצוין מבחינה מקצועית וגם מעורר בכם אמון וביטחון מלא ברמה המקצועית שלו, וביכולת שלו לספק לכם את התוצאות הרצויות לכם במסגרת תביעת הסיעוד שלכם.

 

מה אפשר ללמוד משיחת הייעוץ הראשונית עם עו"ד ביטוח סיעודי?

עוד לפני שאתם נפגשים פרונטלית עם עורכי דין המתמחים בתיקי ביטוח סיעודי , תוכלו ללמוד עליו כמה דברים כבר מהתנהלותו במהלך שיחת ההתייעצות הראשונית שנערכת מולו בטלפון. זוהי ההזדמנות שלכם להתרשם מהיבטים שונים הנוגעים לאינטראקציה הצפויה לכם מולו, אם תבחרו להסתייע בשירותיו.

למשל: מה רמת המקצועיות שלו? כמה קשוב הוא לשאלות שלכם? מה היקף הניסיון שלו בתביעות סיעוד? האם עורך הדין סבלני כלפי לקוחותיו? האינדיקטורים הראשוניים הללו יכולים לתרום במידה משמעותית ליכולת שלכם לנפות עורכי דין שאינם מתאימים לכם ולבחור בעורך הדין שיספק לכם את המענה הטוב ביותר לצרכיכם.

 

הסיבה שאסור להתעלם מחוות דעת של לקוחות אחרים בבחירת עו"ד ביטוח סיעודי

בבחירת עורך דין ביטוחים סיעודיים, חשוב לשים לב לחוות הדעת עליו ועל משרדו, שנכתבו על סמך התרשמותם של לקוחות קודמים שנעזרו בשירותיו וגם של לקוחות פוטנציאליים שבחרו שלא לעשות כן. לצורך כך, תוכלו לבקר באתר האינטרנט של עורך הדין ולקרוא את חוות הדעת מלקוחותיו המרוצים.

אולם חשוב לא להסתפק רק בהן אלא לבחון את חוות הדעת על עורך הדין בעמוד העסקי של משרדו בגוגל, כמו גם בפייסבוק ובפורומים משפטיים באינטרנט.

 

כך תימנעו מניגוד עניינים בבחירת עורך דין לענייני ביטוח סיעודי

חשוב לוודא אם משרד עורך הדין שאתם שוקלים להסתייע בו, פועל כמייצג של חברות ביטוח בנוסף למבוטחים סיעודיים. עו"ד שמייצג את שני הצדדים, עלול להיות נתון במצב של ניגוד אינטרסים, מעצם היותו מחויב גם כלפי הצד השני. לכן מומלץ לבחור משרד עו"ד שמייצג מבוטחים בלבד כדי להבטיח את מחויבותו לקידום טובתכם מול המבטחת.

 

לסיכום

מומחיותו המקצועית של עורך דין לביטוח סיעודי, מחוללת לא פעם הבדל משמעותי במהלך הטיפול בתביעת הסיעוד של מבוטחים. עו"ד ביטוח סיעודי מיומן מצליח לא אחת להפוך את החלטותיה של חברת ביטוח שסירבה לאשר את תביעת הסיעוד של המבוטח ולחלץ ממנה תגמולי סיעוד בסכומים משמעותיים לטובת מיוצגיו.

כך עושה משרדנו בהצלחה רבה לאורך שנות פעילותו הרבות. רוצים להתייעץ עם משרד עורך דין מוביל בתחום הביטוח הסיעודי? אל תהססו לפנות אלינו: 077-804-422.

עורך דין ביטוח סיעודי
עורך דין ביטוח סיעודי

עורך דין ביטוח סיעודי מעניק שירותים משפטיים בעניינים הקשורים לפוליסות ביטוח סיעודי. עו"ד סיעוד יכול לסייע בבדיקת תנאי הפוליסה שלכם, לפעול כמייצג מול חברת הביטוח או בתביעות נגד חברות ביטוח שהגיעו לערכאות בשל דחיית התביעה, ולסייע במשא ומתן מול המבטחת לקראת הגעה לפשרה.

כדי למצוא עורך דין ביטוח סיעודי טוב, כדאי להתחיל בבקשת המלצות מחברים, בני משפחה או קולגות שנזקקו לשירות משפטי בתחום זה. כדאי במקביל גם לבדוק את ההמלצות והביקורות על עורכי דין ביטוח סיעודי שונים אונליין, כדי למצוא משרדי עורכי דין מומלצים המתמחים בדיני ביטוח סיעודי וצברו מוניטין מעולה בקרב מיוצגיהם.

בבחירת עו ד ביטוח סיעודי, קחו בחשבון את ניסיונו בטיפול בתיקי ביטוח סיעודי, בקיאותו בדיני ובתקנות הביטוח והרקורד שלו בייצוג מוצלח של לקוחות במצבים דומים לשלכם. בנוסף, בדקו את המוניטין, הביקורות וחוות הדעת של לקוחותיו הקודמים, והתרשמו מכישורי התקשורת של עורך הדין.

במהלך הייעוץ הראשוני עם עורך דין ביטוח סיעודי, תוכלו לדון בפרטי המקרה שלכם, ולשאול כל שאלה שיש לכם. עורך הדין יעריך את מהות התיק ואת קיומה של הצדקה להגשת תביעה משפטית במידת הצורך, יסביר את האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותכם ויתווה את האסטרטגיות הפוטנציאליות לפתרון בעיות הביטוח הסיעודי שלכם.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור קצבת נכות עקב פריצת דיסק
אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות 28% נכות לתובע שנחבל ברחוב וסובל מכאבים
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!