לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין זכויות רפואיות

אנשים המבקשים לממש את זכויותיהם הרפואיות עלולים להיתקל באתגרים כאשר הם מתמודדים עם גופים כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח פרטיות או גורמי ביטוח אחרים. האופי הבירוקרטי של התהליך, דינמיקת הכוח הבלתי שוויונית וההתמודדות הסימולטנית של הפרט עם מצבו הרפואי, מחייבים פנייה להדרכה ותמיכה של עורך דין זכויות רפואיות שיוכל לכוון את המבוטח בהתנהלות מול המבטחים, להגן על זכויותיו ולעזור להבטיח שיקבל פיצוי הוגן.

 

מהו תחום ההתמחות של עורך דין זכויות רפואיות?

עורכי דין לזכויות רפואיות הם אנשי מקצוע מעולם המשפט המתמחים בייצוג אנשים המתמודדים עם מחלות, פציעות ובעיות רפואיות אחרות – מולדות או נרכשות כאחד. הם פועלים עבור לקוחותיהם ונוקטים בפעולות משפטיות הנדרשות כדי לטפל בכל הפרה או שלילה של זכויותיהם.

עורכי דין אלו מבינים את המורכבות העומדת בפני לקוחותיהם בבואם להגיש תביעת ביטוח או לקבל טיפול רפואי, אשר עשויים גם להידרש להתמודדות עם אתגרים אישיים, משפחתיים ומקצועיים בו זמנית.

 

באילו נסיבות מתעורר הצורך בשירותיו של עורך דין לזכויות רפואיות?

כאשר אנשים מתמודדים עם בעיות בריאותיות משמעותיות, הם נתקלים לא פעם בתהליכים ובהליכים בירוקרטיים ארוכים שעלולים לגרום לדחיית תביעותיהם מול גורמי הביטוח השונים. למרבה הצער, גם בישראל בשנת 2023, ישנם עדיין מאות אלפי אנשים הסובלים מליקויים רפואיים אך מתקשים לממש את זכויותיהם ביעילות.

זכויות רפואיות כוללות לרוב פיצוי כספי התואם את אופי וחומרת הליקוי הרפואי שהמבוטח סובל ממנו. מטרת פיצוי זה היא לשמור על רמת החיים הנוכחית של הפרט ולמנוע פגיעה נוספת הן במבקשי הזכויות עצמם והן בתלויים בהם, לרבות בני זוג וילדים.

כשמישהו תובע את זכויותיו הרפואיות אך מתמודד עם מכשולים רבים בדרך, הוא נמצא בסיכון להיקלע למצוקה כלכלית קשה עם סיכוי נמוך לשיקום. זה המקום שבו עורך דין זכויות רפואיות יכול לעשות הבדל משמעותי. עורכי דין כאלה מתמחים בניווט ההחלטות המוסדיות המורכבות סביב זכויות רפואיות ולעתים קרובות שואפים להבטיח פיצוי מוגדל לתובע.

בנוסף, הם לוקחים בחשבון את הנסיבות הייחודיות של הפרט ופועלים להשגת זכויות נוספות שעלולות לצוץ, לרבות הטבות, הנחות, חברות בארגונים תומכים וצורות אחרות של סיוע. על ידי התקשרות עם עורך דין זכויות רפואיות, אנשים מגדילים את סיכוייהם לקבל את הפיצוי המגיע להם תוך הגנה על יציבותם הפיננסית ועל רווחתם הכללית.

לעורכי דין אלו יש את המומחיות והניסיון המשפטי הדרושים כדי לתמוך בתביעת לקוחותיהם, לערער על החלטות מוסדיות ולהבטיח שזכויותיהם של לקוחותיהם יוכרו ויכובדו. בקצרה,עורכי דין לזכויות רפואיות ממלאים תפקיד חיוני בסיוע לאנשים לעמוד על זכויותיהם הרפואיות ולהשיג פיצוי הוגן.

הידע המיוחד והחוש המשפטי שלהם מכשירים אותם לנווט במערכות בירוקרטיות מורכבות, לערער על החלטות שמפריעות למימוש הזכויות ולחפש מקורות להשגת הטבות וסעדים נוספים לטובת מיוצגיהם. כך, על ידי פנייה לסיוע של עורך דין זכויות רפואיות, אנשים יכולים לשפר את סיכוייהם להשיג תוצאה חיובית בתביעותיהם ולשמור על ביטחונם הכלכלי בזמנים מאתגרים.

 

כיצד עורך דין זכויות רפואיות מסייע בתהליך מימושן מול גופים מבטחים שונים?

כאשר אדם, כתובע פרטי, מוצא את עצמו מתמודד מול ארגון המצויד במחלקת תביעות, מחלקה משפטית, מומחים רפואיים, חוקרים פרטיים, שמאים ואנשי מקצוע פנימיים אחרים, הוא מגלה כי תהליך התביעה יכול להיות מאתגר להפליא.

גורמים אלו מנצלים את מכלול היכולות המקצועיות שלהם כדי להגן על האינטרסים שלהם, תוך הסתמכות על הידע הנרחב שלהם בחוק, בתקדימים משפטיים ובתקנות שונות. הם נשענים על סיבות והצדקות שונות כדי לדחות תביעות, מה שמקשה עוד יותר על אנשים הנדרשים לממש את זכויותיהם הרפואיות.

בדיוק בגלל זה עורך דין זכויות רפואיות הוא גורם קריטי בהשוואת מאזן הכוחות. עורכי דין אלו מתמחים בתיקים הנוגעים לתאונות דרכים, תאונות עבודה, מצבי סיעוד ועוד, והם פועלים בגשה מקיפה והוליסטית המבטיחה מימוש אופטימלי של כל זכות אפשרית הזמינה מהגופים המבטחים השונים.

כישוריו והידע המשפטי של עורך הדין מאפשרים לו לזהות מקרים בהם רשויות המדינה או גורמים מבטחיות שוללים שלא בצדק זכויות רפואיות על רקע לא מוצדק או אפילו בלתי חוקי. ביכולתו לנווט ברשת המורכבת של האפשרויות המשפטיות הזמינות במקרה הנתון לתמוך בלקוחותיו ולהבטיח שכל פעולה משפטית הנדרשל תינקט.

הודות לכך , עורכי דין המתמחים במימוש זכויות רפואיות ממלאים תפקיד הכרחי בשיפור סיכויי קבלת הפיצויים הראויים וקבלת מכלול הזכויות הנלוות לכך.

למעשה, עורך דין לזכויות רפואיות פועל כגורם המגשר על הפער בין תובעים שהם אנשים מהיישוב לבין הידע והמשאבים המקצועיים האדירים המצויים בידי גופי ביטוח. לכן על ידי פניה אל עורך דין מיומן המנוסה בתיקים של זכויות רפואיות, אנשים יכולים לשפר משמעותית את סיכוייהם להצליח בתביעה, ולהבטיח כי זכויותיהם יוכרו ויישמרו.

 

לסיכום

מימוש זכויות רפואיות יכול להיות תהליך מורכב ומאתגר, הדורש הבנה מקיפה של המסגרת המשפטית ויכולת ניווט בין גופים מוסדיים ורפואיים שונים. בהיותכם מודעים לזכויותיכם ובאמצעות פנייה לסיוע של עורך דין זכויות רפואיות מיומן, תוכלו לשפר משמעותית את הסיכויים לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש לכם, פיצוי כספי והגנה על זכויותיכם.

אם אתם או אדם אהוב מתמודדים עם קשיים במימוש זכויותיעם הרפואיות, אל תהססו לפנות למשרדנו המתמחה בתיקי זכויות רפואיות. אנו נספק לע9 את ההכוונה והתמיכה הדרושים כדי להבטיח את קבלת מלוא הכספים והסעדים המגיעים לכם.

עורך דין זכויות רפואיות
עורך דין זכויות רפואיות

עורך דין לזכויות רפואיות משמש כמייצג עבור אנשים המבקשים לממש את זכויותיהם הרפואיות. הוא מספק תמיכה לאורך כל התהליך המשפטי, דואג לבחינת התיק, מסייע בהגשת התביעה ומספק ייצוג משפטי מול הגורמים המבטחים ובערכאות המשפטיות במידת הצורך.

המומחיות של עו"ד כזה מבטיחה שמבוטחים יוכלו לממש אל הזכויות הביטוחיות שלהם ולהשיג פיצוי הוגן עבור הוצאות רפואיות ונזקים שנגרמו להם בהקשרים רפואיים, לרבות במקרי רשלנות רפואית.

עורכי דין לזכויות רפואיות נוהגים לטפל במקרים הקשורים לרשלנות רפואית, כגון אבחון שגוי, טעויות ניתוחיות, טעויות תרופתיות ופגיעות לידה. הם גם מתייחסים למקרים של העדר הסכמה מדעת, שבהם זכויות המטופלים עלולות להיפגע. בנוסף, הם מסייעים לאנשים בהגשת תביעות ביטוח ובקשת פיצוי עבור הוצאות רפואיות, כאב וסבל, ונזקים אחרים הנובעים מרשלנות, מחלות או תאונות.

עורך דין זכויות רפואיות מביא לשולחן ידע וניסיון מיוחדים. הוא יכול להעריך את ההתכנות להצלחה בתיקים פוטנציאליים, לאסוף ראיות, לשתף פעולה עם מומחים רפואיים לשם קבלת חוות דעת משפטית ולספק אסטרטגיה משפטית מקיפה למיוצגיו.

עורכי דין אלו, מייצגים לקוחות במהלך משא ומתן, הסדרים והליכי משפט, תוך שמירה על זכויותיהם. באמצעות ערעור על דחיית תביעות ביטוח וביטוח לאומי, חתירה למקסום הזכאות לפיצוי הוגן למבוטח והתייחסות למורכבויות משפטיות ורפואיות, הם משפרים את הסיכויים לממש את הזכויות הרפואיות של לקוחותיהם בהצלחה.

מימוש זכויות רפואיות חיוני כדי שאנשים יקבלו טיפול רפואי מתאים, תמיכה כלכלית וסיוע שיקומי. עורך דין המתמחה בזכויות רפואיות מבטיח שמירה על זכויות המטופלים, ומוודא כי נותני שירותי בריאות יישאו באחריות למחדלים ויספקו פיצוי למטופלים בעקבותיהם. פנייה לסיוע משפטי מסייעת לאנשים לנווט בתהליכים בירוקרטיים מורכבים, לערער על החלטות של גופים מבטחים ולמקסם את סיכוייהם לקבל יחס הוגן, פיצוי והגנה על זכויותיהם.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות ל100% נכות וקצבה עקב פגיעה מערכתית
אישור זכאות ל57% נכות, 65% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה בשמיעה מרעש בעבודה
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור קצבת נכות עקב פריצת דיסק
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!