לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

תביעות ביטוח

ביטוח הינו למעשה מתן כיסוי כלכלי – כספי למקרים של נזק. תמורת תשלום דמי ביטוח (פרמיה חודשית) לוקחת חברת הביטוח את הסיכון לקרות נזק על עצמה. כלומר, במקרה של נזק חברת הביטוח אמורה להיכנס בנעלי המבוטח ולשלם בעד הנזק.

תביעות ביטוח - פייפר כהן משרד עורכי דין הנזק יכול להיות לרכוש או לגוף ואף יכול להיות בעיה רפואית שמצריכה טיפול רפואי, ניתוח, תרופות ועוד.

פוליסת הביטוח היא למעשה חוזה בין חברת הביטוח לבין המבוטח. החוזה מכיל בתוכו תנאים, החרגות וזכויות – משמעותו: פיצוי המבוטח בהתקיים מקרה כל שהוא שעומד בתנאי הפוליסה כ"מקרה ביטוח".

קיימות בשוק פוליסות שונות עבור: חיים, בריאות, מחלות קשות, תרופות, רכוש, בית עסק, נסיעות לחו"ל, רשלנות מקצועית, רשלנות רפואית ועוד.

המבוטח יכול להיות אדם שרכש ביטוח מסוים עבורו – בני משפחתו ורכושו ויכול להיות מעסיק או גוף גדול שרוכש ביטוח למקרה של נזק לרכושו או לעובדיו ואף לצדי ג' (מבקרים חיצוניים למקום העבודה).

אנשים רבים רוכשים את פוליסות הביטוח השונות כדי שיהיה שקט ונפשי וכלכלי ל"יום צרה".

לצערנו, פעמים רבות חברות הביטוח נוהגות להתחמק מתשלום בגין הנזק – לדחות את התביעה בטענות שונות. כך, מוצא עצמו אדם ששילם כל חייו לחברת הביטוח את הפרמיות החודשיות בפני שוקת שבורה.

פייפר כהן – משרד עורכי דין מטפל בתביעות ביטוח החל מהשלב הראשוני – לאחר קרות האירוע בגינו נדרש פיצוי ועד לשלב הסופי – קבלת תגמולי הביטוח, ואף במקרים שבהם המבוטח פנה בעצמו לחברת הביטוח ונדחה.

למשרדנו תוצאות מוכחות בקבלת פיצוי הנדרש ללקוח.

אולי יעניין אותך גם:

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

מאמרים נוספים

מאמרים בנושא תביעות נזיקין

פיצויים בגין תאונת אופנוע

פיצויים בגין תאונת אופנוע – תאונות אופנועים הם מבין תאונות הדרכים השכיחות.   מאחר ומדובר בתאונות דרכים שכיחות, חברות הביטוח אוהבות להקשות על נהגי אופנועים

קרא עוד »
מאמרים בנושא תביעות נזיקין

פגיעה בברך מתאונת דרכים

פגיעה שכיחה היא פגיעה בברך עקב תאונת דרכים. אם מתסכלים על פגיעות בברך עקב תאונת דרכים הם עשויות להיות שוות ערך לאחוזי נכות משמעותיים. אולם

קרא עוד »

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!