לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עו"ד תביעות ביטוח

ההיכרות של עורך דין מקצועי עם תחום הביטוח יכולה לפעול בצורה משמעותית לטובת הלקוחות שלו. במאמר הבא נסביר כיצד בנויות תביעות מן הסוג הזה, מה תפקידו של עו"ד תביעות ביטוח, איך לבחור אותו ולמה מדובר בשירות משפטי משתלם?

 

כל מה שצריך לדעת על עורך דין תביעות ביטוח

כאשר אנשים פרטיים או עסקים חווים הפסדים או זקוקים לסיוע משמעותי, התמיכה של עו"ד תביעות ביטוח בעלי ידע, יכולה לייעל את תהליך הגישה לכיסוי ולהטבות במסגרת הפוליסות שלהם.

עם המומחיות המשפטית שלהם בנושא תקנות ביטוח, דרישות תיעוד וניווט במערכות בירוקרטיות, עורכי דין תביעות ביטוח הופכים לסניגורים יקרי ערך עבור לקוחות. עורך הדין מאפשר להגיע לפתרון תביעות הוגן ובזמן.

 

מתי פונים אל עורך דין שמתמחה בביטוח?

עוד לפני הגשת הבקשות, עורכי דין תביעות ביטוח מעניקים הנחיות אסטרטגיות ללקוחות לגבי כינון רישומים ראייתיים יסודיים.  הם מייעצים לאסוף תיעוד רלוונטי, הצהרות, הערכות והיסטוריות שלמות כדי לבסס הפסדים או צרכים. עורכי דין מזהים פרטים מרכזיים שחשובים להצלחת התביעה. הם מבטיחים שהלקוחות מבינים את הפרוטוקולים הנדרשים ופועלים בצורה המיטבית למטרתם.

 

החשיבות של תיאור המצב הביטוחי בצורה אמינה

מלבד השלמת ניירת תביעות מורכבת, עו"ד תביעות ביטוח משתמשים בטרמינולוגיה מדויקת ובנרטיבים משכנעים. הם מתארים בצורה משכנעת אירועים, נזקים או מוגבלויות כדי להדגיש את המצבים של הלקוחות.

מיצוי ההשפעה והבהירות של יישומים כתובים היא קריטית. עורכי דין עוזרים ללקוחות להימנע משפה מעורפלת, לא עקבית או לא משכנעת שעלולה לערער את התביעות ואף לגרום לסירוב התביעות.

 

עורך דין תביעות ביטוח: להגשת ראיות בצורה משכנעת

הגשת ראיות ובקשות משכנעות היא רק ההתחלה. עורכי דין תביעות ביטוח שומרים על ערנות במעקב אחר תהליך הבדיקה. הם יוצרים קשר עם ספקי ביטוח לקבלת עדכוני סטטוס באבני דרך חשובות, כדי למנוע עיכובים מזיקים בשלבי התהליך השונים. עורכי דין מבהירים גם הודעות מבלבלות שלקוחות עשויים לקבל.

 

איך עורך הדין שמתמחה בביטוח צריך לטפל במשא ומתן?

אם תביעות עומדות בפני הכחשה או פשרה לא מספקת, עורכי דין בקיאים בהליכי ערעורים ובטיעונים. הם בונים מקרים חזקים המדגישים מידע שמצדיק את זכאותם של לקוחות להטבות מקסימליות המותרות במסגרת פוליסות. עורכי דין מטפלים במשא ומתן, וממנפים את המומחיות שלהם כדי להגיע לתוצאות חיוביות. עבור לקוחות, בעל ברית בלתי נלאה כזה יכול להקל על עומס ניהול התביעה.

 

כך תבחרו עורך דין ביטוח שמתאים לכם

מלבד סקירת המלצות ופרופילים מקוונים, כדי להעריך עורכי דין שמתמחים בסוג התביעה הספציפי, כדאי מטבע הדברים לוודא גם רישוי ואישורים נאותים. לאחר מכן אפשר להיפגש עם כמה מועמדים מובילים כדי לאמוד תגובתיות וסגנונות תקשורת – כי חיבור חזק הוא המפתח.

לבסוף יש לדון במבני עמלות כדי להבין את העלויות הכוללות, לשאול על נפח תיק ושיעורי הצלחה כדי לוודא קיומו של ניסיון ולתת עדיפות ליחס אישי. אל תמהרו לבחור – בחרו עורך דין שאתם סומכים עליו ויכולים לעבוד איתו בשיתוף פעולה בתהליך התביעות.

משרדנו מתמחה בתביעות ביטוח ואנחנו בטוחים שנוכל לעזור גם לכם! צרו איתנו קשר עוד היום להתחלת תהליך התביעה.

ההדרכה של עורך דין שמתמחה בביטוח: עוד צעד קדימה מבחינתך

בעוד שרוב המבוטחים מקווים להימנע מהזדקקות להטבות ביטוח, קורים הפסדים בלתי צפויים. כאשר הם עושים זאת, הבטחת ייעוץ משפטי מעולה מספקת ביטחון ומומחיות כדי להתגבר על האתגרים. למרות שעורכי דין גובים שכר טרחה, התשואה שלהם עולה לרוב על העלויות. על ידי מינוף שליטתם בתקנות הביטוח, התיעוד והאסטרטגיות, עורכי דין תביעות ביטוח מעצימים את הלקוחות בזמנים קשים. בסופו של דבר, ההדרכה שלהם מאירה את הדרך קדימה.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
ערר עבור תובע לקבלת קצבת נכות עקב מצב בריאותי
אישור קצבת נכות עקב פריצת דיסק
אישור זכאות קצבת נכות והכרה של 63%, ו-65% אי כושר
ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!