לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

אבחון ראשוני של סיכויי התביעה

40% מהתביעות הסיעודיות נדחות. זהו נתון שרוב האנשים לא מכירים. אנחנו בטוחים שביום שנזדקק לחברות הביטוח הן יעמדו לצידנו, אם כך חשבתם חישבו שוב. אם אתם צפויים להגיש תביעה לחברת הביטוח אל תוותרו על בדיקה ואבחון ראשוני של סיכויי התביעה שלכם, במידה והיא תדחה, הגשת בקשה נוספת תהיה מורכבת יותר.

 

למי מגישים תביעות סיעודיות?

כאשר אדם במדינת ישראל מגיע למצב בו הוא הופך להיות סיעודי, בין אם מדובר על אירוע פתאומי דוגמת אירוע מוחי או תאונה ובין אם מדובר על תהליך מתמשך שאורך בין מספר חודשים לשנים, הוא נאלץ לפנות לקבל סעדים ממי שמתאפשר מכיוון שהטיפול והאחזקה של אדם סיעודי בכל גיל מצריכה משאבים רבים שברוב מכריע של המקרים לא עומד לרשותנו. האפשרות המיידית היא הגשת תביעה לביטוח לאומי לקבלת סעד מטעם המדינה, האפשרות השנייה היא פניה לחברת הביטוח אשר בה אנו מנהלים פוליסת ביטוח ייחודית לנושאי סיעוד.

 

כיצד ניגשים להגשת תביעה?

כאשר אנו ניגשים לבחון את זכאותנו להגשת תביעה לחברת הביטוח או לביטוח הלאומי עלינו להיעזר בכלים שהגופים הללו מעמידים לרשותנו. עוד בטרם הגשת התביעה יש להצטייד בכלל המסמכים הרפואיים הקיימים המעידים על המצב של החולה ועל היכולות שלו, בתוך כך כדאי לאסוף את כלל המסמכים הקשורים לטיפול הרפואי שקיבל ומקבל מגיש הבקשה. בנוסף חוות דעת של רופא מומחה בתחומן מעיד על מצבו של מגיש הבקשה יכולה לסייע.

את הבקשה יכול כל אדם להגיש בעצמו, וחברות הביטוח אף יעודדו אתכם לעשות כן מבלי לשתף את העובדה שקרוב ל40% מהבקשות לתביעות בתחום הסיעוד נדחות. לכן מומלץ בשלב זה לפנות לעורך דין סיעוד מומחה אשר ילווה את התהליך.

 

אבחון ראשוני של סיכויי התביעה

כפי שהוסבר, תביעות רבות נדחות על ידי חברות הביטוח ובמקרים רבים לא בשל העובדה שמגישי הבקשה לא עומדים בקריטריונים, אלא מכיוון שהגשת הבקשה נעשתה בצורה חובבנית. לכן מומלץ מאד לפנות לעורך דין מומחה בתחום התביעות אל מול חברות הביטוח על מנת לבצע אבחון ראשוני של סיכויי התביעה.

בטרם הגשת התביעה, עורך הדין יעבור על כלל המסמכים והנתונים המצויים בידי המבקשים לתבוע ויבצע הערכה מקצועית אל מול הפוליסה שיש בידי המבקשים. האבחון הראשוני של הסיכוי לתביעה יכול להיות מצד אחד יריית הפתיחה להליך שבסופו של דבר יביא לתוצאות אליהן קיווינו, או לחלופין יגנוז את התביעה האפשרית מתוך הבנה שהיא נידונה לכישלון.

למאמר בנושא הגשת בקשה לתביעת גמלת סיעוד, לחצו >>>

 

חשיבות עורך הדין באבחון ראשוני של סיכויי התביעה

עורכי הדין העוסקים בתביעות כנגד חברות הביטוח מחזיקים בידיהם קלף ממשי הפועל לטובת לקוחותיהם, בעוד הם מסוגלים לעמוד לצד הלקוח הקטן הם מכירים את שיטות העבודה של חברות הביטוח הגדולות, את התנהלות בתי המשפט וכל סעיף בכל פוליסה ביטוח קיימת העוסקת בתחום הסיעוד.

מכאן שנקודת הפתיחה שלהם טובה ויעילה, הם יודעים כיצד לנסח את התביעה מול חברות הביטוח למדויקת ויעילה ועל ידי כך להפוך את האבחון הראשוני של סיכויי התביעה למצב בו התביעה מוגשת ומשיגה לעותרים פיצוי אמיתי ומכובד המתאים לצרכיהם.

עורך הדין במקרים רבים הוא ההבדל הגדול בין תביעה מוצלחת לבין תביעה שתדחה, במקרים אחרים הוא יכול להיות גם מי שיחסום את אפשרות התביעה כבר באבחון הראשוני בשל סיכויי הצלחה קטנים.

עורכי הדין שלנו במשרד עוה"ד פייפר כהן זמינים לכם לאבחון ראשוני של סיכויי התביעה. צרו קשר עוד היום!

 

סיכום

אבחון ראשוני של סיכויי התביעה הוא הליך פשוט אך רצוי לבצע אותו על מנת להימנע ממפח נפש. שימוש ביכולותיו וידיעותיו של עורך דין יכולים להיות ההבדל בין קבלת סעד אמיתי לבין מפח נפש.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות ל57% נכות, 65% אי כושר וקצבה לשנה
תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור הכרה של 100% נכות וזכאות לקצבת למשך שנה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!