לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

מי ישלם לי עבור טיפולים פיזיים ונפשיים שנגרמו לי בעקבות אירוע פעולת איבה?

בין אם נכחתם באחד מאירועי האיבה הקשים מנשוא שאירעו בתחילת מלחמת חרבות ברזל, ובין אם נפגעתם פיזית או נפשית במהלך המלחמה מירי רקטות או מכל אירוע אחר – אתם בוודאי זקוקים לטיפולים פיזיים או לטיפולים נפשיים. פעמים רבות הטיפולים אורכים זמן רב, על מנת לאפשר לאלו שנפגעו להשתקם בצורה איכותית ומיטבית ככל הניתן ולחזור לשגרת חיים רגילה במידת האפשר. אם אתם זקוקים לטיפול פיזי או נפשי בעקבות מלחמת חרבות ברזל – הכתבה הבאה מיועדת בשבילכם, בה נסביר לכם מה הם הצעדים שעליכם לעשות על מנת לזכות למימון של טיפולים אלו.

 

צעד ראשון – קבלת טיפול נפשי מידי ללא צורך בתשלום

במידה ובעקבות אירועי מלחמת חרבות ברזל אתם חווים מצוקה נפשית לרבות תסמיני פוסט טראומה או חרדה, דעו כי אתם זכאים לקבל טיפול באופן מידי וללא הגשת תביעה. כל שתצטרכו הוא לפנות לביטוח לאומי ולקבל סיוע במימון הטיפולים. נציין כי על מנת לזכות לטיפול זה כדאי כי תקבלו קודם לכך אבחנה רשמית מאנשי מקצוע המומחים בתחום בריאות הנפש. הסיוע שביטוח לאומי מעניק כולל בין השאר שירותים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים וכן פגישות עם עובדים סוציאליים וקליניים. במידה ואינכם מקבלים סיוע זה מכל סיבה שהיא, הצוות המשפטי שלנו יוכל לעמוד לצידכם במקצועיות ולוודא כי תקבלו את כלל הטיפולים להם אתם זקוקים.

 

סיוע בטיפול פיזי או נפשי יתאפשר על ידי הכרה בנכות

אם אירועי המלחמה פגעו בכם באופן ישיר או עקיף מבחינה נפשית או פיזית, והם משפיעים על תפקוד היום  – יום שלכם, ייתכן כי אתם זכאים לקבל קצבת נכות מהמדינה. על מנת לקבל אותה, יש צורך לבצע פעולות שונות על מנת לקבל הכרה בנכות, כמו גם להוכיח את מידת הנכות וכיצד היא באה לידי ביטוי. כך, תוכלו לקבל מהמדינה קצבת נכות מדי חודש שתסייע לכם לממן את הסיוע הנפשי וכן הפיזי לו אתם זקוקים וכן לאפשר לכם להנות מאיכות חיים טובה עד כמה שניתן.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, מלחמת חרבות ברזל הביאה עימה אתגרים רבים – פיזיים, נפשיים, חברתיים וכלכליים עימם נדרשים כמעט כל אחד מאיתנו להתמודד, הן בפן האישי והן בפן הכללי. אנו כאן על מנת לנסות להקל עליכם עד כמה שניתן בהתמודדות עם אתגרים אלו, על ידי סיוע משפטי עד לקבלת כלל הזכויות המגיעות לכם. מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולהנות משירות איכותי, אדיב ומהיר.

האם ישלמו לי על הטיפולים שאני צריך לקחת עכשיו לטיפול הפיזי או הנפשי שלי

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות לקצבת נכות שנתית של 75,000 ש"ח
אישור קצבת נכות עקב פריצת דיסק
דוח ועדה הרפואית – נמצא זכאי לפיצויים עקב תקיפה
אישור זכאות 100% נכות עבור תובע החולה בשחפת וסוכרת
אישור זכאות לקצבת נכות עקב לופוס מול ביטוח לאומי
אישור זכאות ל100% נכות וקצבה עקב פגיעה מערכתית
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!