לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

טיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי

בכל הנוגע לתביעות סיעוד, ישנה חשיבות מכרעת לפעולה מהירה ואסרטיבית מול גורמי ביטוח שדוחים את תביעתם של מבוטחים. מבוטחים נחושים שסירבו לוותר על זכויותיהם ופנו לייצוג משפטי בהגשת תביעה נגד מבטחים סרבניים, הצליחו לא אחת להשיג את תגמולי הביטוח המגיעים להם כחוק. אולם לשם כך חשוב לדעת איך למצוא את עורך הדין הנכון למשימה.

לכן בשורות הבאות נציג כמה טיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי.

 

5 טיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי שחשוב להכיר לפני שאתם מחליטים

הגישה הננקטת בעת התמודדות עם חברות ביטוח, משחקת תפקיד משמעותי בהצלחת התביעה, שכן היא יכולה להשפיע על תוצאת התביעה של המבוטח, ולקבוע אם היא מתקבלת או נדחית על ידי חברת הביטוח. לכן, פנייה לסיוע של עורך דין מוסמך היא בעלת חשיבות עליונה.

להלן מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת עורך דין המתמחה בתביעות סיעוד:

  1. התמחות: בחרו בעורך דין המתמחה בטיפול בתביעות סיעוד, לרבות תביעות סיעוד במוסד לביטוח לאומי ומול חברות ביטוח המשווקות פוליסות ביטוח סיעודי. לא כל עורך דין מחזיק בידע ובמומחיות הספציפיים הנדרשים בתחום תביעות סיעוד ומכאן חשיבות העניין.
  2. ידע וניסיון: חפשו עורך דין בעל ידע מעמיק בנושא הביטוח הסיעודי, לרבות בקיאות בחקיקה ותקדימים רלוונטיים בתחום. שכן חיוני שעורכי דין בתחום הביטוח הסיעודי יישארו מעודכנים בחוקים ובפסיקות המשתנות ללא הרף, שמשפיעות על סיכויי הצלחתם בתביעות סיעוד.
  3. רקורד: שימו לב למוניטין של עורך הדין בטיפול בתביעות סיעוד. סקרו את המקרים והתוצאות בעברם של משרדי עורכי הדין שאליהם אתם פונים כדי לאמוד את רמת ההצלחה והיכולת שלהם לקדם את האינטרסים שלכם.
  4. תקשורת ואמון: בחרו עורך דין שאיתו תוכלו לתקשר ביעילות וליצור מערכת יחסים אמינה. תקשורת פתוחה ושקופה חיונית לשיתוף פעולה מוצלח בין עורך דין ללקוחותיו.
  5. המלצות וחוות דעת: חפשו המלצות או חוות דעת ממקורות מהימנים, כגון חברים, משפחה או קולגות אשר חוו ניסיון חיובי עם עורכי דין המתמחים בתביעות סיעוד.

 

על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכלו להגדיל את הסיכויים לבחירת עורך דין הבקיא בתביעות סיעוד ויכול לסייע ביעילות במימוש זכויותיכם.

 

כיצד ניתן לדעת שעורך הדין שאליו פנינו מתמחה בתביעות סיעוד?

בבחירת עורך דין לתביעות סיעוד, ישנה חשיבות מכרעת למתן עדיפות למי שמתמחה בתיקי סיעוד, כולל הגשת תביעות הן נגד המוסד לביטוח לאומי והן נגד חברות הביטוח שמשווקות פוליסות ביטוח סיעודי. התמחות זו מבטיחה שיהיה לצדכם נציג משפטי בעל המומחיות והניסיון הנדרשים בטיפול במורכבות של תביעות סיעוד. יש לכך חשיבות משמעותית מכיוון שלא כל עורך דין שיציע את שירותיו יחזיק בידע המקצועי הנדרש בתחום מורכב זה.

כדי לאשר שעורך הדין שאליו פניתם אכן מתמחה בתביעות סיעוד, כדאי לשאול אותו שורה של שאלות הקשורות לביטוח סיעודי. גישה זו תעזור לכם לאמוד את הידע והמיומנות שלו בתחום.

 

איך בודקים את ההמלצות של עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי?

רצוי להיכנס לאתר משרד עורך הדין כדי להתרשם מקרוב יותר ממנו ולבחון המלצות מלקוחותיו הקודמים. באמצעות סיור באתר תוכלו לקבל רושם כולל על המשרד ולהעריך האם הוא מתמחה בתחום הביטוח הסיעודי. בנוסף, תוכלו לבחון את תחומי העיסוק בהם מתמקד המשרד כדי לוודא שיש לעורכי הדין בו מומחיות בתחום המשפטי הספציפי בו אתם זקוקים לסיוע.

 

טיפים חיוניים נוספים לבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי

חשוב לוודא האם משרד עורכי הדין שאתם שוקלים להיעזר בו, מייצג הן חברות ביטוח והן מבוטחים סיעודיים או מייצג בלעדית מבוטחים. משרד המייצג את שני הצדדים עלול להיתקל בניגוד עניינים, שכן הוא מחויב לתעדף גם את האינטרסים של חברות הביטוח. לפיכך, מומלץ לבחור במשרד עורכי דין המייצג אך ורק מבוטחים, תוך הבטחת מחויבותו הבלתי מעורערת לפעול למען זכויותיהם וטובתם של מיוצגיו מול המבטחות.

בנוסף, רצוי לתאם פגישת ייעוץ עם עורך הדין שאתם שוקלים שייצג אתכם בתביעתכם. זה יספק לכם הזדמנות לקיים אינטראקציה ישירה עמו ולהתרשם מקרוב מהמקצועיות שלו, כמו גם להעריך את רמת המומחיות והידע שלו בתחום הביטוח הסיעודי.

 

מה עוד כדאי לעשות רגע לפני שנפגשים עם עורך הדין?

עוד לפני הפגישה האישית, תוכלו להתרשם מעורך הדין באמצעות שיחת טלפון. במהלך שיחה זו חשוב להעריך היבטים שונים באינטראקציה מול עורך הדין: האם השיחה נעימה ומקצועית? האם עורך הדין מתייחס לכל השאלות שלכם בצורה מספקת? האם הוא מפגין ידע ומומחיות בתחום של תביעות סיעוד? בנוסף, חשוב לראות אם עורך הדין מפגין סבלנות וקשב במהלך השיחה.

אינדיקטורים ראשוניים אלו יכולים לסייע לכם להעריך את התאמתו של עורך הדין לתיק שלכם ולספק תובנות ראשוניות לגבי סגנון התקשורת והמקצועיות שלו.

 

לסיכום

אחד מהטיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי שהכי חשוב לאמץ, הוא לא לאבד תקווה אם תביעת הסיעוד שלכם נדחית בתחילה על ידי חברת הביטוח. חשוב לזכור שפנייה להכוונה מעורך דין מיומן ובקיא בתחום תביעות הסיעוד, עשויה להביא לא פעם לבחינה מחודשת של החלטת חברת הביטוח.

המומחיות של עורך הדין בתחום זה, יכולה לעשות הבדל משמעותי בטיפול בתביעתכם וביכולת שלכם למצות את זכויותיכם הסיעודיות מול המבטחת. לכן, חיוני להישאר נחושים ולפנות לסיוע משפטי כדי למקסם את הסיכויים שלכם לקבל את ההטבות המגיעות לכם. רוצים להתייעץ עם משרד עורך דין מוביל בתחום הביטוח הסיעודי? אל תהססו לפנות אלינו כבר עכשיו: 077-804-422.

טיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי
טיפים בבחירת עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי

חשוב לשים לב לידע והניסיון של עורך דין בתחום הביטוח הסיעודי באופן ספציפי, משום שמטבע הדברים, לידע ולניסיון של עורך הדין תפקיד מכריע בהצלחת תביעתכם. בהקשר זה חשוב להעריך את הוותק והרקורד של עורך הדין בטיפול בתביעות סיעוד, על מנת להבטיח כי יש לו את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לתמוך ביעילות בתיק שלכם.

כן, במקרים רבים בהם מבוטחים הגישו תביעות נגד חברות ביטוח, בית המשפט פסק לטובתם, וחייב את חברת הביטוח למלא את התחייבויותיה ולשלם את תגמולי הביטוח למבוטח. פנייה לסיוע של עורך דין מנוסה המתמחה בתביעות סיעוד, יכולה להגדיל משמעותית את הסיכויים לתוצאה כזו גם בתיקכם.

על מנת להיות סמוכים ובטוחים בכך שעורך הדין שאליו פניתם, אכן מתמחה בייצוג משפטי של מבוטחים המגישים תביעות סיעוד, כדאי לשאול אותו שורה של שאלות הקשורות לביטוח סיעודי. גישה זו תעזור לכם לאמוד את היקף הידע והמיומנות של עורך הדין בתחום הסיעוד.

רצוי להיכנס לאתר משרד עורך הדין לבדיקת המלצות מלקוחות קודמים של המשרד. בנוסף, תוכלו לבחון גם חוות דעת שפורסמו על עורך הדין ומשרדו בעמוד העסקי של המשרד בגוגל, בפייסבוק ובפורומים משפטיים שונים הקיימים באינטרנט.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות 28% נכות לתובע שנחבל ברחוב וסובל מכאבים
אישור זכאות של 70% נכות זמנית לעובד שהחליק בעבודתו
ערר עבור תובע לקבלת קצבת נכות עקב מצב בריאותי
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!