לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

פעולות נחוצות לביצוע אחרי חשיפה לאירוע איבה – המסיבה ברעים

אם לקחתם חלק במסיבה ברעים ואתם קוראים כעת את שורות אלו – ראשית, דעו כי אנו שמחים שאתם כאן איתנו. האירועים שחוויתם ונחשפתם אליהם וודאי היו קשים מנשוא, ואנו מקווים כי אתם מאפשרים לעצמכם זמן להשתקם הן פיזית והן נפשית. על מנת לסייע לכם לעבור את השיקום על הצד הטוב ביותר, כדאי לדעת כי ישנן פעולות אשר נחוצות לביצוע אחרי חשיפה לאירוע איבה. פעולות אלו יסייעו לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, שבתקווה יעזרו לכם לשקם את בריאותכם הפיזית והנפשית ולשפר את איכות החיים שלכם עד כמה שניתן.

 

חשיפה לאירוע איבה – החשיבות של טיפול מידי

במידה ובעקבות המסיבה ברעים אתם חווים מצוקה או חרדה, דעו כי אתם זכאים לקבל באופן מידי וללא הגשת תביעה, סיוע במימון הביטוח הלאומי. סיוע זה כולל בין השאר שירותים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים וכן פגישות עם עובדים סוציאליים וקליניים. במידה ואינכם מקבלים סיוע זה מכל סיבה שהיא, הצוות המשפטי שלנו יוכל לעמוד לצידכם במקצועיות ולוודא כי תקבלו את כלל הטיפולים להם אתם זקוקים.

 

הכרה בפצועים כנפגעי איבה

כל מי שנכח במסיבה ברעים, הינו מוגדר כנפגע פעולת איבה ועל כן יש למלא הודעה על פגיעה בפעולות איבה וכן תביעה להכרה בכם כנפגעי פעולות איבה. מילוי זה נעשה באתר הביטוח הלאומי אשר יעביר את התביעה והמסמכים שיוגשו אליהם לאישורה של הרשות המאשרת במשרד הביטחון. רשות זו תעניק לכם את הזכות להיות מוכרים כנפגעי איבה. הכרה זו תאפשר לכם לקבל פיצויים מהמדינה וכן סיוע נפשי במידה ותרגישו כי אתם זקוקים לו. אנשי הצוות המיומנים שלנו ישמחו לסייע לכם בהגשת תביעה זו, וידאגו לבצע את כל הנדרש לכך על הצד הטוב ביותר, בכדי שתוכלו לקבל במהירות את הסיוע האיכותי ביותר.

 

הכרה בנכות

בנוסף לפעולות הקודמות שציינו, במידה ואתם מרגישים כי אירוע האיבה שחוויתם במסיבה ברעים משפיע על התפקוד היום יום שלכם, ייתכן כי אתם זכאים לקבל קצבת נכות מהמדינה. על מנת לקבל אותה, יש צורך לבצע פעולות שונות על מנת לקבל הכרה בנכות, כמו גם להוכיח את מידת הנכות וכיצד היא באה לידי ביטוי. כך, תוכלו לקבל מהמדינה קצבת נכות מדי חודש שתסייע לכם לממן את הסיוע הנפשי לו אתם זקוקים וכן לאפשר לכם להנות מאיכות חיים טובה עד כמה שניתן.

 

חשיפה לאירוע איבה – סיכום

לסיכומו של עניין, המסיבה ברעים הביאה עימה מראות וחוויות קשים ביותר לכל מי שהיה בה ועל כן הצוות המשפטי שלנו כאן לרשותכם. מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום על מנת לקבל שירות רגיש ומקצועי.

חשיפה לאירוע איבה

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

הגדלת זכאות ל25% נכות, תובע שעבר תאונת עבודה בעבר
אישור זכאות ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
אישור זכאות ל74% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
החלטת הוועדה בגין נכות רפואית
אישור זכאות 19% נכות לתובע אשר החליק במדרגות עבודתו
אישור זכאות 100% נכות עבור תובע החולה בשחפת וסוכרת
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!