לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון

עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון אמור לספק לכם את כל הכלים, הידע והיכולות המשפטיות כדי להתמודד עם חברת הביטוח – ולקבל פיצוי ראוי לפגיעות מהתאונה. כיצד פועל עורך הדין ומדוע עליכם לפגוש אותו בהקדם? מה עושים מיד אחרי תאונת דרכים ומה חשוב לדעת לפני שמתחיל דין ודברים מול חברת הביטוח? כל המידע לפניכם:

 

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים בהוד השרון

מתוך כל כלי הרכב שנעים בכבישי ישראל מידי יום, מאות צפויים להשתתף בתאונת דרכים. וכך, מותירה אחריה "מכת המדינה" המסוכנת בישראל גם מאות נהגים שספגו פגיעות גופניות שונות, מפציעות ראש וצליפת שוט וכלה בריתוק לכיסא גלגלים, נזקים מוחיים, מצב סיעודי ולמרבה הצער גם מוות.

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות הדרכים מאפשר, בכל מצב של נזקי גוף, לתבוע את חברת ביטוח החובה ולקבל פיצוי כספי מתאים. אם כך, מדוע בכל זאת נדרשים שירותיו של עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון?

 

חשיבותו של עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון

לצורך בעורך דין שילווה את דרישת הפיצויים מול חברת הביטוח יש מספר סיבות. הראשונה היא המדיניות של חברות הביטוח, לפיה יש לסנן את התביעות כך שכל תביעה שאפשר להצמיד לה סיבה אפשרית כלשהי תידחה על הסף. תביעות שהתקבלו, יקבלו סכום פיצויים נמוך באופן בלתי מוצדק.

מדיניות זו היא תוצר של פערי הידע בין הציבור לחברת הביטוח. כידוע, תובע שנפגע בתאונת דרכים ומתמודד ממילא עם פגיעה רפואית ומצב בריאותי שמקשים על תפקודו בשלל היבטים, איננו מכיר היטב את החוק, התקנות, המדיניות, הפסיקה והלך הרוחות במחלקת התביעות. זו מצידה, מאויישת גם ביועצים משפטיים, מומחים רפואיים וחוקרי ביטוח שאמונים על ערעור תיק התביעה ודחייתו.

סיבה נוספת היא יכולתו של עורך הדין ללוות את תביעת הפיצויים גם מול גורמים נוספים שהנפגע זכאי להם, כמו המוסד לביטוח הלאומי (במקרה של תאונת עבודה, נכות כללית ואובדן כושר עבודה), חברות ביטוח פרטיות (מול פוליסות ביטוחי חיים, ביטוח סיעודי, תאונות אישיות וכיוצ"ב) ולעתים גם בתביעות נזיקין או תביעות קטנות מול גורמים שהתרשלו באופן שגרם לתאונה להתממש.

 

יתרונות נוספים בעורך דין תאונות דרכים

עורך הדין מלווה את התביעה למן הרגע הראשון, מייעץ, מכוון, בונה אסטרטגיה משפטית מתאימה לסוג המקרה, משתמש ביועצים ובצוותים מקצועיים משלו ולכן ערוך להגיש שירות מושלם ללקוחותיו, שיאפשר להם לתבוע את מלוא זכויותיהם – ולהצליח בהליכי התביעה.

ישנן גם סיטואציות שבהן לא ברור כיצד לפעול, דבר שעורך הדין צפוי לסייע בו משמעותית. למשל לגבי החוקיות של תאונות שבוצעו באופניים חשמליים או קורקינט חשמלי, תאונות דרכים שאינן "קלאסיות" בהגדרה ולכן צריך להבין האם ייחשבו ככאלו, או שיהיה צורך בניהול מאבק משפטי (לדוגמה, מקרה בו אדם מחליף גלגל ונפגע, או תאונה שנגרמה בדרך מעבודה הביתה ובדרך נסיעה לא שגרתית בעקבות מחסום משטרתי).

 

חשיבות הפעולות אישיות לאחר תאונות דרכים

פעולות שננקטות אחרי תאונת דרכים אמורות לשרת מטרות חשובות לצורך תביעה עתידית וניצול זכויות שמגיעות לכם: צבירת ראיות לקיום התאונה, צבירת ראיות לקיום נזקי גוף וצבירת ראיות לנזקים נוספים כמו הוצאות, אובדן כושר וכיוצ"ב.

ולכן פעולותיכם מיד לאחר התאונה אמורות להיות בהתאם, גם אם אתם מאמינים שיצאתם מהתאונה ללא פגע. תרחישים כמו סחרחורת, בחילות, הקאות, כאבי ראש, כאבים בגב והצוואר, הגבלות בתנועה ואפילו פוסט טראומה אינם מופיעים מיד וצפויים להתגלות כעבור 3-4 ימים מהתאונה.

אם בשלב זה תבחרו לגשת ולהיבדק – תביעתכם תידחה על הסף. הסיבה לכך היא שלא ניתן לקשר בין המצב הרפואי הנוכחי שלכם לבין תאונה שחוויתם מספר ימים לפני כן. 

 

10 השלבים לביצוע מיד אחרי התאונה

  1. ראשית, הימנעו מלהזיז את הרכב, האופנוע או כל כלי תחבורה מעורב אחר ממקום התאונה, גם אם הוא יוצר מחסום בנתיב שלכם ויתר הנהגים צופרים בכעס.
  2. הישארו רגועים, לפחות עד כמה שניתן. תאלצו להישאר במקום התאונה עד לסיום הפעולות החוקיות, שכן עזיבת המקום בשלב זה עלולה להיחשב כתאונת פגע וברח.
  3. בדקו את שלומם של כל נוסעי הרכב שלכם, האם נפגעו עוברי אורח או רכבים נוספים. הסתכלו סביב וגלו ערנות מוגברת לאנשים שייתכן ודקות אלו יעלו בחייהם בהיעדר עזרה ראשונה.
  4. אם יש נפגעים (כולל אתכם), יש להזעיק למקום אמבולנס ומשטרה. אם התאונה מערבת דליקה או פיצוץ, יש להזמין גם מכבי אש.
  5. אם פגיעתכם לא מאפשרת תזוזה, יש להמתין לצוותי ההצלה והחילוץ לסיוע. אם יש לכם אפשרות תנועה עליכם להדליק את אורות החירום ולהציב משולש אזהרה וללבוש אפוד זוהר.
  6. כעת אפשר להתחיל בתיעוד: צלמו את זירת התאונה, כיווני נסיעה, את הפגיעה בכלי הרכב, את הפגיעות שלכם אם קיימות וכל נתון אחר שצפוי לעזור. אם נפגעתם ולא כנהגים יש לקבל את פרטי נהג הרכב ופוליסת הביטוח שלו. אם יש עדים לתאונה רשמו את פרטיהם.
  7. לאחר מכן, עליכם לגשת לקבלת טיפול רפואי במיון או מוקד רפואי סמוך. הסבירו שעברתם תאונה ופרטו את נסיבות התאונה ולגבי כל התלונות על כאבים ואזורי הפגיעה. וודאו שהדברים שאתם מפרטים נכללים ברשומות הרפואיות ונכתבים בהתאם.
  8. בסיום, יש להגיע לתחנת המשטרה ולקבל אישור משטרה על התאונה. בלעדיו לא תוכלו להגיש תביעה.
  9. מכאן והלאה, יש לשמור על כל המסמכים שקשורים לתאונה, למצבכם הרפואי מאז התאונה, להוצאות בעקבות התאונה, מרשמים, תרופות, אישורי מחלה, קבלות, ניירת רפואית ועוד.
  10. יש לקבל הנחיות נוספות מעורך דינכם כדי לפעול ולהתנהל באופן מושכל עד לסיום התביעה.

 

עורך דין תאונת דרכים בהוד השרון לשירותכם!

אם אתם או בני משפחתכם נפגעתם בתאונת דרכים, משרדנו ישמח להעניק לכם שירות מסור, מקצועי ובלתי מתפשר לעמידה מלאה על זכויותיכם וקבלת פיצויים בהתאם לנזקים שנגרמו.  משרדנו מתמחה בנזקי גוף מתאונות הדרכים וכבר ייצג אלפי לקוחות בהצלחה יתרה מול חברות הביטוח השונות והמוסד לביטוח הלאומי. פנו אלינו לתיאום פגישת התייעצות ללא התחייבות. 

עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון
עורך דין תאונות דרכים בהוד השרון
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור הכרה של 100% נכות וזכאות לקצבת למשך שנה
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות 19% נכות לתובע אשר החליק במדרגות עבודתו
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות של 70% נכות זמנית לעובד שהחליק בעבודתו
אישור זכאות 32% נכות לתובע שהחליק בעבודה ושבר רגל
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!