לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון

עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון מהווה גורם מקצועי "שווה ערך" לגופים שאותם תבקשו לתבוע על מנת לקבל פיצוי מנזקי גוף בעקבות תאונת דרכים. כיצד פועלים על מנת למקסם את הפיצויים והזכויות שמגיעים לכם? מתי רצוי לפנות לעורך הדין ומהם בכלל היתרונות שלו בנושא? קראו ותגלו:

 

תאונות דרכים הן עסק מורכב

איסוף כל הנתונים, קבלת טיפולים רפואיים, התמודדות עם החיים שאחרי הפגיעה ואיתה, הקושי לעבוד, החשש הכלכלי, המשפחה שעוזרת כמה שאפשר… כל אלו מהווים רק את קצה ההתמודדות האישית עם נזקים גופניים ורפואיים כתוצאה מתאונת דרכים, כאשר חלק מההתמודדות עצמה מבוססת גם על הצורך להתמודד בירוקרטית עם הגופים שאמורים לפצות אותנו.

מיהם אותם גופים שאמורים לכסות על נזקים שנגרמו לנו בתאונת הדרכים? וכיצד פועלים על מנת לדרוש בהם? במאמר זה נציג את כל הפעולות הנדרשות לביצוע מיד לאחר תאונת הדרכים ומדוע חשוב לפנות לאחר מכן לליווי ולסיוע משפטי על מנת להתמודד עם שלב הפיצויים והזכויות בהצלחה.

 

שלב ראשון לאחר תאונת דרכים: איסוף נתונים

על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (התשל"ה – 1975), כל אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי וזאת ללא שום קשר למידת אשמתו בתאונה. יש להפנות את התביעה לחברת ביטוח החובה של הרכב ובהתאם לאופן הבא: נהגים ונוסעיהם אמורים לתבוע את חברת הביטוח של הרכב בו נסעו, כאשר הולכי רגל ורוכבי אופניים יתבעו את חברת הביטוח של הרכב שפגע בהם.

על מנת לקבל את הפיצויים בגין נזקי הגוף, חברת הביטוח תדרוש מכם הוכחות להתקיימותה של התאונה, דבר שמצריך איסוף תיעוד ונתונים מהשטח. לכן לאחר התאונה מומלץ לצלם את זירת התאונה ואת התאונה עצמה, את כיווני הנסיעה, הרחוב, פציעות הגוף שנגרמו לכם, לרשום פרטי עדים לתאונה ולאסוף במידת הצורך את פרטי הנהג ופוליסת הביטוח שלו.

 

תאונות דרכים ברמת השרון מצריכות פינוי לטיפול רפואי

דיברנו קודם על הצורך להוכיח שהתאונה התקיימה וכעת לשלב ההוכחה השני, בו עליכם לשקף את הנזקים שנגרמו בעקבות התאונה. הפעם עליכם להוכיח שנגרמו לכם פציעות, פגיעות, נזקים רפואיים כאלו ואחרים עקב אותה התאונה ולכן עליכם לגשת לטיפול הרפואי כמה שיותר מהר מרגע התאונה (רצוי ברגע שבו סיימתם לאסוף נתונים) וזאת כדי שיהיה אפשר לקשור סיבתית בין התאונה והפגיעות.

ישנם לא מעט אנשים שמאמינים שאם יצאו ללא פגע מהתאונה, אין להם צורך להיבדק. אלא שגם הם כמו רבים עלולים לסבול בתוך 3-4 ימים מהתאונה מכאבי ראש, צוואר וגב איומים, סחרחורות, בחילות והקאות ואפילו תסמיני פוסט טראומה. גם בשלב זה בלבד הם ייגשו להיבדק, לא יהיה ניתן להראות שהנזקים הללו נגרמו בתאונה שאירעה כמה ימים לפני כן והתביעה צפויה להידחות.

במעמד הבדיקה, עליכם להבהיר שהגעתם בעקבות תאונת דרכים ולפרט את כל נסיבותיה, כלומר איך התרחשה, מהן הפגיעות שאתם מרגישים, מה הפצעים הקיימים, מה התחושה שלכם ומהן מגבלות התנועה. עליכם לוודא שהרופאים כותבים את כל הפירוט שמסרתם להם ברשומות הרפואיות.

אם קיבלתם המלצה לטיפול אצל רופא בקהילה או להמשך בירור מצבכם הרפואי, יש לפעול בהתאם אליהן. מחלקת התביעות של חברת הביטוח תרצה לראות תמונה גדולה וברורה ככל האפשר לגבי מצבכם הרפואי, שבה מפורטים גם כל הבדיקות והטיפולים שביצעתם מתוך מטרה לשפר את מצבכם ולא מתוך ניסיון לנזקים עצמיים כדי להגדיל את היקף הפיצוי.

 

ניגשים לקבל אישור משטרה

מסמך עקרוני וחשוב מאוד הוא קבלת טופס אישור משטרה, שמהווה אישור לכך שהייתם במשטרת ישראל ודיווחתם על התאונה. הדיווח על אותה תאונה הוא באמצעות טופס שתתבקשו למלא. רצוי לגשת בסיום קבלת הטיפול הרפואי כדי להבטיח את בריאותכם בראש ובראשונה. את הדיווח למשטרה תוכלו למסור גם 48 שעות אחרי התאונה, אם לא נכחה במקום משטרה.

 

פגישת התייעצות עם עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון

אם החוק כה ברור ומסודר וכנפגעים עומדת לכם זכות הפיצויים בכל מקרה, מדוע כה חשוב להסתייע בעורך דין תאונות דרכים ברמת השרון? התשובה לכך מורכבת ממספר סיבות:

  1. מדיניות חברת הביטוח – מבוטח מגיש תביעת פיצויים וכעת בעקבות סתירה בתיעוד על התאונה, בניירת הרפואית או בניירת חסרה, חברת הביטוח דוחה את התביעה. עורך הדין מודע להתנהלות זו ולכן מנחה אתכם מלכתחילה כיצד להכין את המסמכים המצורפים לתביעה ומוודא שדבר לא נותר מאחור בעת ההגשה. כך יגדלו הסיכויים לקבלת התביעה.
  2. זכויותיהם של נפגעי תאונות הדרכים אינן מתקבלות רק מכוח ביטוח החובה של הרכב. מי שנותרו עם נכות, שנדרשו לשיקום ממושך, שאיבדו את כושר עבודתם, שלא היה להם גורם שאפשר לתבוע (לדוגמה בתאונת פגע וברח) – כל אלו ועוד אמורים להמשיך לפעול מול גורמים נוספים כמו המוסד לביטוח הלאומי, קרנית, פוליסת הביטוח הפרטית ועוד.
  3. הייצוג רלוונטי גם לאנשים שתאונת הדרכים שעברו מהווה תאונת עבודה ולכן הם זכאים גם להכרה מהביטוח הלאומי ולדמי פגיעה, נוסף על קבלת הפיצוי כנפגעי תאונות דרכים.
  4. סיוע מטעם עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון עתיד למקסם את הפיצויים שיתקבלו, הודות ליכולת להציג את הנזקים הקיימים באופן מקיף ומשכנע לחברת הביטוח ובמידת הצורך גם לבית המשפט.

 

עורך הדין יודע כיצד רואה המדינה את נפגעי תאונות הדרכים ואת מנגנוני הפיצוי שניתנים להם בפועל, מעודכן בחקיקה, הפסיקה והתפתחויות סביב הנושא ולכן משמש בידע נרחב ובניסיונו המקצועי כדי להפיק עמידה מלאה על הזכויות תוך קבלת כל מה שנובע מהן.

 

נפגעתם בתאונת דרכים ברמת השרון?

משרד עורכי הדין פייפר כהן מתמחה בייצוג וייעוץ לנפגעים לאחר תאונת דרכים. מידי יום אנו מלווים את לקוחותינו בתהליך הגשת התביעות בנושא, תוך שימוש בניסיון ומיומנות עשירים שמאפשרים לנו להגיע עד לסכום מקסימום הפיצויים האפשרי ולהשיג ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר. צרו עמנו קשר כבר עכשיו לפגישה ונשמח לפעול גם עבורכם.

עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון
עורך דין תאונות דרכים ברמת השרון
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור הכרה של 100% נכות וזכאות לקצבת למשך שנה
אישור זכאות ל57% נכות, 65% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה בשמיעה מרעש בעבודה
החלטת הוועדה בגין נכות רפואית
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!