לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונת דרכים בעמק חפר

עורך דין תאונת דרכים בעמק חפר הוא הכתובת שאליה מומלץ לפנות במקרה של נזקי גוף שנגרמו מתאונת דרכים. עורך הדין הוא הגורם המייעץ, המכוון, הממליץ והמייצג בעת הגשת התביעה לפיצוי מחברת הביטוח וגם במידת הצורך בבית המשפט, אם חברת הביטוח מסרבת לפצות. אז מתי פונים לעורך הדין ומתי נוכחותו מתבקשת? כל המידע החשוב בנושא ממתין כאן:

 

הגורם המפצה נפגעים בתאונות דרכים

תאונות הדרכים בישראל הן תופעה מצערת ולמרבה הצער גם שגרתית מאוד. חלק מהתאונות הללו יסתיימו בפגיעות פח בלבד, בעוד שאחרות יסבו למעורבים בהן נזקי גוף בעלי השלכות רפואיות, חברתיות ותעסוקתיות רבות. הגוף שמספק פיצוי לנפגעי תאונות הדרכים הוא חברת ביטוח החובה של הרכב.

החוק קובע שנהג ונוסעים שהיו עמו ברכב יפוצו מחברת הביטוח שמבטחת את אותו רכב בביטוח חובה, בעוד שהולכי רגל ורוכבי אופניים שנפגעו בתאונה יצטרכו לתבוע את חברת ביטוח החובה של הרכב הפוגע. כמובן שכל תביעה דורשת בהוכחות מסודרות הן לקיומה של התאונה והן לנזקי הגוף שנגרמו ממנה (וקובעים כמובן את היקף הפיצויים הסופי), אבל ניגע בכך בהמשך המאמר.

השאלה הבוערת היא – מה קורה כאשר אין חברת ביטוח חובה? למשל, סיטואציה אפשרית בהחלט שבה אדם שפגע בהולך רגל נהג ללא ביטוח חובה בתוקף, או חלילה אירוע קשה של תאונת פגע וברח. במצבים אלו, הנפגעים לא יכולים לתבוע משום שאין חברה מבטחת (או זהות נהג שניתן לפנות אליו ולדרוש את פרטי הביטוח).

ובכן, אם זהו המצב הנפגעים רשאים לתבוע את תאגיד קרנית – גוף פיצויים ציבורי שהוקם בדיוק למטרה זו. גם כאן נדרשות הוכחות רבות, לא רק לקיומה של התאונה והנזקים ממנה, אלא בעיקר כאלו שמראות הצדקה לדרוש פיצויים מקרנית ולא מחברת ביטוח פרטית.

 

מדוע אני צריך עורך דין תאונות דרכים בעמק חפר?

אז אם החוק ברור ומנגנון הפיצויים קבוע וידוע מראש – מדוע בכל זאת יש צורך בעורך דין תאונת דרכים בעמק חפר? כפי שאתם מבינים, התשובה טומנת בחובה את האינטרסים המיוחדים של חברות הביטוח. חברות אלו מטבען מעוניינות לחסוך ועל כן צפויות שלא לקבל כל תביעה ותביעה שהוגשה להן.

הווה אומר, שלא כל נפגעי תאונות הדרכים ימצאו את עצמם מפוצים במאות אלפי שקלים בקלות וחלקם הגדול ייתקלו בקשיים רבים בדרך לקבלת התביעה המיוחלת. חלקם אף יגלו שתביעתם נדחתה באי אילו תירוצים וטענות, חלקן בלתי מוצדקות.

אלא שכאן קיים גם פער מהותי בין הידע המקצועי שקיים בקרב הציבור לבין הידע שמחזיקה בו חברת הביטוח. ניקח למשל מקרה שבו חברת הביטוח משגרת למבוטח מכתב ובו היא כותבת שתביעתו נדחתה, משום שלא חל מקרה הביטוח. על פניו הנפגע מבין שהוא לא זכאי לפיצוי משום שסוג התאונה שחווה לא תואמת את ההגדרה החוקית לאירוע של תאונת דרכים.

לו אותו תובע היה יודע שישנן פסיקות משפטיות קודמות שהכלילו מקרים של תאונות דומות לשלו ובהן שופט הורה על חברת הביטוח לפצות את הנפגע, הוא יכול היה להגיש ערעור לחברת הביטוח בטענות המתאימות וסביר שהן היו מתקבלות.

 

עורך דין תאונות דרכים בעמק חפר ויתרונותיו

פגישה עם עורך דין תאונות דרכים בעמק חפר יכולה לענות על חלק גדול מאוד מהשאלות והאתגרים שמתעוררים במפגש בין נפגעים וחברות הביטוח. עורך הדין יכול לגשר על פערי הידע המקצועיים שהלקוח כלל לא מודע להם ולהעניק אינפורמציה לגבי הזכויות שמגיעות לאותו נפגע, החוקיות שבה חברת הביטוח נדרשת לעמוד ומתי טענת הביטוח מהווה עילה לתביעה כלפיה בבית המשפט.

כמו כן, עורך הדין יוכל להיות שם מהרגע הראשון, ללוות את הנפגע עוד לפני הגשת התביעה ולדאוג לאיסוף של כל הניירת הרפואית והרלוונטית לתביעה ובכך למקסם את הסיכויים שהתביעה תתקבל וסכום הפיצויים יהיה ראוי.

אם לאחר ערעור על החלטת חברת הביטוח (לגבי סכום הפיצויים או דחיית התביעה) עדיין לא תתקבל החלטה שונה, עורך הדין יוכל להגיש תביעה לבית המשפט נגד חברת הביטוח ובמסגרתה לשכנע את השופט שיש צורך להכריע לטובת הנפגע בשאלת הפיצוי.

כך או כך, לליווי והייצוג המשפטי יש הצלחות משמעותיות ורבות, כך שמרבית הנפגעים שטופלו על ידי עורך דין תאונות דרכים זכו לקבל פיצויים משמעותיים ואת מלוא הזכויות שמגיעות להם גם מול גורמים אחרים, כמו המוסד לביטוח הלאומי, פוליסות ביטוח פרטיות, תביעות קטנות מול מעורבים בתאונה וכן הלאה.

 

תאונות דרכים המהוות תאונות עבודה

תאונות דרכים רבות מתרחשות בדרך למקום העבודה, ממנו הביתה וגם במהלך יום העבודה בעת נסיעות ממקום למקום או מטעם המעסיק. תאונות אלו מוגדרות כתאונות עבודה ולכן מנגנון הפיצוי שנקבע עבורן עובר תהליך מעט שונה, הכולל הן את קבלת הפיצוי כנפגעי תאונות דרכים והן את הזכאות לתבוע את הביטוח הלאומי אם נזקי הגוף ממושכים וכוללים היעדרות ארוכה מהעבודה.

כמו כן, קרו מקרים מעולם שבהם תאונת דרכים שהתרחשה במקום העבודה נגרמה כתוצאה מרשלנות או מחדל של המעסיק, דבר שמאפשר לפעול מול עורך הדין ולהגיש תביעת רשלנות מתאימה.

 

אובדן מקום העבודה בעקבות התאונה

אחד התרחישים הידועים בקרב נפגעים הוא השלכותיה ארוכות הטווח של הפגיעה, שבחלקן מבוססות על עזיבת מקום העבודה הקיים בלית ברירה. אם בעקבות תאונת הדרכים נגדע מקור הפרנסה, קיימת הזכות לפיצוי מיידי, על חשבון תשלום הפיצויים הסופי מחברת הביטוח. גם כאן עורך הדין יכול לפעול למענכם, הן בפנייה לחברת הביטוח והן בפנייה לבית המשפט, אם חברת הביטוח מסרבת.

כמובן שמצב של איבוד מקור הפרנסה בעקבות הפגיעה עלול לגרום לנפגע לנזק כלכלי קשה, משום שבתקופה בה מתנהלת התביעה הוא לא מקבל כספים. ולכן אפשרות זו יכולה לאזן את המצב ולאפשר התמודדות נוכחית טובה יותר עד למיצוי כל ההליכים המשפטיים שנוגעים לפיצויים.

 

נפגעתם בתאונת דרכים?

צרו קשר בהקדם עם משרד עורכי הדין פייפר כהן, המתמחה בתביעות נזקי גוף מתאונות הדרכים. המשרד פועל באופן מסור ומקצועי לטובת כל לקוחותיו ויוכל לפעול גם עבורכם במגוון מישורים, עד לקבלת סכום הפיצויים המלא שמגיע לכם לקבל. 

עורך דין תאונת דרכים בעמק חפר
עורך דין תאונת דרכים בעמק חפר
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
אישור הכרה של 100% נכות וזכאות לקצבת למשך שנה
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!