לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים

נפגעתם בתאונת דרכים? חשוב מאד להכיר את הזכויות שלכם על מנת לקבל פיצוי הולם במהלך תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים. לאחר התאונה תזדקקו להשתקם גופנית ונפשית, ייתכן כי יהיה לכם קשה להשתלב חזרה בחייכם ובתפקידכם הקודם בעבודה, והפציעה שהותירה נזקים חמורים בגופכם עשויה לפגוע קשות ביכולתכם להתפרנס כבעבר ולתפקד. משרד עורכי הדין פייפר כהן יעמיד לרשותכם את הידע, הנסיון והמוניטין שצבר במשך שנים של עיסוק בתביעות נזקי גוף כדי להשיג גם עבורכם את מקסימום הפיצוי המגיע לכם כדי שתוכלו לטפל בעצמכם היטב ולחזור לתפקוד מלא.

 

עברתם תאונת דרכים? דעו את זכויותיכם!

למרבה הצער, מדי שנה תאונות הדרכים בישראל גובות את חייהם של אזרחים רבים ומותירות רבים אחרים פצועים פיזית ונפשית. כל פגיעה מתאונת דרכים מלווה בשבועות, חודשים ואף שנים של שיקום פיזי מן הפציעה והתמודדות יום יומית עם חרדות, פוסט טראומה וקשיים אחרים. רבים מנפגעי תאונות הדרכים לא מצליחים להשתלב חזרה במקום עבודתם, מאבדים מיכולת ההשתכרות שלהם וזקוקים לשיקום ארוך וממושך כדי לחזור לעצמם, וחלק לא מצליחים. משרד עורכי הדין פייפר כהן הינו משרד ותיק המומחה לתחום תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים וצבר הצלחות רבות מאד עבור עשרות רבות מלקוחותיו. אנו נילחם על זכויותיכם ונדאג להשגת מלוא הפיצוי המגיע לכם על מנת שגם אתם תוכלו להשתקם, לחזור לחיים מלאים ולתפקוד מלא.

 

תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים

על מנת להצליח ולמצות את הזכויות שלכם בתאונת דרכים ישנן מספר פעולות שיש לבצע סמוך מאד להתרחשות התאונה, למרות הקושי, הבלבול, הכאב והמצוקה. תוכלו לבקש גם ממישהו שלא נפגע מן התאונה לדאוג לכך עבורכם, ולטפל בכך כשתתאוששו מעט, אלו הם הפעולות שיש לנקוט מיד לאחר התאונה:

  • תיעוד של הרכב הפוגע על ידי צילום תמונות בטלפון הנייד, מומלץ מאד להפעיל מצלמת רכב שפועלת כל זמן שאתם נוהגים לתיעוד מלא של התרחשות התאונה וכל המעורבים בה.
  • איסוף כמה שיותר עדויות, מעדים שהיו נוכחים באירוע, מכוחות השיטור שהגיע למקום התאונה, לרשום פרטים ושמות של כל מי שהיה מעורב בתאונה וכדומה.
  • לפנות למיון או למרפאה סמוכה מיד לאחר התאונה גם אם לדעתכם לא נפגעתם, הסיבה לכך שהגוף שלכם מוצף באדרנלין ולכן אינכם מרגישים כאב נכון לעכשיו, אך בעוד מספר שעות ואף מספר ימים ייתכן כי תחושו כאבים עזים בצוואר, בגב או במקומות אחרים, וללא תיעוד שביקרתם במרפאה יהיה קשה להוכיח את הקשר בינם ובין התאונה.
  • לפנות מיידית לעורך דין המתמחה בתביעות נזקי גוף בתאונת דרכים כדי לקבל ייעוץ ראשוני, וכדי להתחיל ולתכנן את תיק התביעה. ככל שתפנו מוקדם יותר לעורך דין כן ייטב, ואל תדברו עם נציגי חברת הביטוח שינסו למשוך ממכם הודאה כי אתם חשים בטוב והכל בסדר איתכם לפני שתתייעצו אתו.
  • במידה ונפצעתם קשה בתאונה, הייתם חסרי הכרה או מעורפלים ולא יכולתם לגבות עדויות, זכרו כי צמתים רבים הינם מצוידים במצלמות תנועה, חשוב לפנות ולבקש את התצלומים לבירור מלא של הנסיבות להתרחשות התאונה.

 

את מי תובעים במקרה של נזקי גוף בתאונת דרכים?

בישראל קיימים מספר גופים לתביעת נזקי גוף לאחר תאונת דרכים:

  1. חברות הביטוח – בישראל חובה לבטח את הרכבים הדו גלגליים וארבע גלגליים, וכשמתרחשת תאונת דרכים יש לתבוע את חברת הביטוח של הרכבים שנפגעו בתאונה.
  2. המוסד לביטוח לאומי – ברגע שהתאונה מוגדרת כתאונת עבודה, הכתובת להגשת התביעה תהיה המוסד לביטוח לאומי, אשר יזמן אתכם לועדה שתקבע לכם אחוזי נכות. חשוב מאד להגיע מוכנים מאד לועדה זו כדי להשיג את מלוא הזכויות שלכם.
  3. קרן קרנית – קרן קרנית הוקמה עבור כל אותם מקרים שבהם אין חברת ביטוח לתבוע בשל סיבות שונות כגון תאונת פגע וברח, דחייה על ידי חברת הביטוח בשל הפרת הסכמים ועוד.

 

כיצד מגישים תביעה לנזקי גוף?

בין אם מדובר במוסד לביטוח לאומי ובין אם מדובר בחברת הביטוח, הגשת תביעה לנזקי גוף כרוכה לרוב במאבק לא פשוט בהכרה בנזקים שנגרמו לכם. גם אם הם מאד מובנים וברורים לכם, זה לא בהכרח ברור ומובן לרופאים שיבחנו את המקרה שלכם, ולכן עליכם להציג את מכלול הבעיות שנגרמו לכם, פיזית ונפשית. ייתכן שגם תתבקשו לעבור מבחנים שונים שינסו לברר מה מידת הנזק שנגרם לכם, עד כמה אתם תלויים באחרים ובאיזה אופן נפגעה יכולת ההשתכרות שלכם לאחר התאונה. מאבק זה יכול להיות ממושך ומתיש ולעיתים גם קשה רגשית, לכן חשוב כל כך שיהיה מישהו מקצועי לצידכם ללוות אתכם בתהליך.

 

ומה לגבי הפגיעה בנפש?

כשאדם נפגע קשה בתאונת דרכים וניתן לראות בצילומי רנטגן את אופן השבר שנגרם לו ברגלו, ניתן אמנם להתווכח על מידת ההשפעה שיש לשבר ברגל על יכולת ההשתכרות, לדוגמא, אך לא ניתן להתווכח האם השבר קיים או לא, כי יש עדות מוכחת לכך שהוא קיים. בכל הנוגע לפגיעה נפשית בעקבות תאונת דרכים, חרדות, פחדים, פוסט טראומה וכדומה, יש צורך בעורך דין מיומן ומקצועי שייצג אתכם ויעמוד על כך שגם נזקי הנפש שלכם יוכרו כנזק משמעותי ובר פיצוי.

 

מדוע כל כך חשוב לפנות לעורך דין המומחה לנזקי גוף בתאונות דרכים?

כאשר מגיע הרגע לתבוע את חברות הביטוח לא פעם נתקלים התובעים בחומות בצורות של בירוקרטיה, תנאים ונהלים שקשה לצלוח ללא ליווי מקצועי. עורך דין מיומן ומנוסה יידע כיצד להדריך אתכם בצורה מיטבית כבר משלב מילוי הטפסים הראשוניים, לצלוח ועדות רפואיות ולמקסם את הסיכויים שלכם לקבל פיצוי גבוה ככל הניתן. משרד עורכי הדין פייפר כהן צבר לאורך השנים הצלחות רבות בתחום ויילחם עבורכם בזמן שאתם מקדישים את זמנכם לשיקום וטיפול בעצמכם.

במידה ומדובר בתאונה רגילה יש להגיש את תביעת נזקי הגוף בגין תאונת דרכים לחברת הביטוח שמבטחת את הרכבים הנפגעים, במידה ומדובר בתאונת עבודה, יש להגיש את התביעה למוסד לביטוח לאומי.

כבר החל מהגשת המסמכים הראשוניים, רצוי להתייעץ עם עורך דין המומחה לנזקי גוף בתאונות דרכים אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך, ייצג אתכם בועדות רפואיות שונות, ילחם עבור הזכויות שלכם וינסה למקסם את גובה הפיצוי המגיע לכם.

רבים מתלוננים על הגשת כתף קרה, חוסר יחס ואטימות כלפיהם כאשר הם פונים אל המוסד לביטוח לאומי או חברת הביטוח בבקשה לקבלת פיצויים, ואחרים מתלוננים כי נראה שמוסדות אלו מנסים להפחית כמה שניתן מחומרת המצב הרפואי של האדם לאחר התאונה ולצמצם את גובה הפיצוי. בדיוק בשביל זה חשוב שיהיה לצידכם איש מקצוע מיומן ומנוסה להלחם עבור זכויותיכם.

במידה ונפגעתם בתאונת פגע וברח ואינכם יודעים מי פגע בכם, הנהג ברכב הפוגע כלל לא טרח לעשות ביטוח חובה, או מסיבות אחרות שבגללן חברת הביטוח דחתה את התביעה לתשלום, ניתן לפנות אל קרן קרנית שהוקמה למקרים מסוג אלו שבהם אין כתובת לתביעת נזקי גוף.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה בשמיעה מרעש בעבודה
אישור זכאות 32% נכות לתובע שהחליק בעבודה ושבר רגל
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
ערר לביטוח לאומי עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות של 70% נכות זמנית לעובד שהחליק בעבודתו
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!