לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

למרבה הצער, תאונות הדרכים בכבישי ישראל הפכו לדבר שבשגרה. אין כמעט יום שחולף ללא תאונה כזו או אחרת אשר מסתיימת בהרבה מאד נזק וצער. במידה וגם אתם עברכתם תאונה וזקוקים בדחיפות לשירותי עורך דין תאונות דרכים תל אביב, משרד עורכי הדין פייפר כהן מטפלים במאות מקרי תאונות דרכים בשנה ומסייעים ללקוחותיהם למצות את זכויותיהם מול חברות הביטוח, הן בהיבט הרכושי והן בהיבט הגופני, ונאבקים על מקסום הפיצוי המגיע לכם כדי שאתם תוכלו להתאושש ולחזור לעצמכם במהרה.

 

תאונת דרכים – מה עושים?

כאשר מתרחשת תאונת דרכים, נגרם גם נזק לרכוש וגם נזק לגוף. חשוב ביותר לטפל קודם כל בעצמכם ובכל מי שנפצע איתכם כדבר ראשון, אך במקביל לדאוג גם לתיעוד של הנזק, איזור התאונה, מה גרם לה ( כתם שמן על הכביש, בור שנפער לפתע בכביש, או סטייה של מכונית ממסלולה ) ולנסות לגבות עדויות מעדי ראייה, מצלמות רכב או קסדה, מצלמות דרכים וכדומה. גם הדוחו"ת של כוחות הבטחון שיגיעו לאיזור ובוחן תאונות הדרכים שיוזמן חשובים ויכולים לשפוך אור על מה שקרה. להלן כל השלבים לביצוע מיד לאחר התאונה:

  • הזמנת כוחות הביטחון ואמבולנס – שימו לב, גם אם התנגשתם פגוש לפגוש ואינכם חשים ברע או מזהים פגיעות חיצוניות קשות כמו דימום או חבלה קשה, חשוב בכל זאת להזמין את כוחות הביטחון וגם ההצלה. הסיבות לכך הן שאנשים עלולים ללקות בהתקף לב זמן קצר לאחר התאונה בשל הבהלה והחרדה, לפספס סימנים ראשונים של זעזוע מוח ולא לחוש בפציעות פנימיות בשל האנדרנלין המציף את הגוף ומשכך את הכאב.
  • החלפת פרטים מזהים במקום התאונה –צאו מן הרכב ובידקו את כל מי שהיה מעורב בתאונה, הגישו עזרה עם צריך, החליפו את פרטיכם כולל שם ושם משפחה, מספר טלפון, שם חברת הביטוח, מספר הפוליסה, מספר הרכב. אל תשכחו ללבוש אפוד מגן צהוב זוהר ולהתקין כ – 10 מטר ממקום התאונה משולש אדום זוהר לאזהרה.
  • צילום ותיעוד איזור התאונה – כל זמן שאתם מסוגלים לעמוד ולהסתובב בלי לחוש ברע, צלמו ותעדו כל פיסת מידע מאיזור התאונה, כולל הנזק שנגרם למכונית שלכם ולכל כלי הרכב הנוספים המעורבים, סימני שמן על הכביש או זכוכיות, מכשול כלשהו או כל דבר שיכול היה לגרום לתאונה. אם יש לכם מצלמת רכב או קסדה והיא תיעדה את רגע התאונה זה הכי טוב, אם כי ברבים מן הצמתים יש כיום מצלמות המתעדות 24/7. איספו עדויות מן העדים, אפילו באמצעות הקלטת סרטון קצר, שימרו מספרי טלפון של מי שמוכן לתת לכם עדות.
  • פינוי לבית החולים – גם אם אתם חשים יחסית בטוב, התפנו מיידית לבית חולים. הסיבה לכך היא שלפעמים חולפות כמה שעות, ואפילו כמה ימים, לפני שתחושו כאבים ויתבררו הנזקים האמיתיים מן התאונה. בדיקה מדוקדקת סמוך מאד לזמן התאונה יכולה לבסס את התביעה שלכם כאשר הרופאים יגלו כי יש חשש לתזוזה של חוליה, יזהו סדק קל ביד, חבלת ראש שדורשת מעקב וכן הלאה. כך גם תוכלו להיות בטוחים שאתם וכל מי שנפגע איתכם במצב טוב וגם למנוע מחברת הביטוח לדחות אתכם על הסף.
  • פנייה לעורך דין – גם אם אתם חשים שעכשיו זה לא זמן טוב וכי עדיף לחזור לשגרה ו'לא לעשות מזה עניין', חשוב שתפנו לעורך דין לתאונות דרכים כדי לקבל ייעוץ והדרכה עוד לפני שלב הגשת התביעה לחברת הביטוח. הסיבה לכך היא שהמידע שהוא יכול למסור לכם והייצוג שלו בשמכם מול חברת הביטוח יכולה לסלול לכם דרך נוחה ומועילה יותר לקבלת מיצוי זכויות ומקסום גובה הסכום לפיצוי. אל תניחו שחברות הביטוח יפתחו את הארנק שלהן בקלות כה רבה, במיוחד עם התיק הרפואי שתגישו והעדויות שתאספו לא יהיו מספקים. הניחו לעורך הדין להלחם עבורכם בחברות הביטוח בזמן שאתם מחלימים ומתאוששים.

 

טריקים של חברות ביטוח שחשוב שתכירו

מעבר לעובדה שחברת הביטוח יכולה לדחות על הסף תביעת פיצויים לאחר תאונת דרכים בשל כל מיני טענות ומענות, חשוב שתכירו מספר טריקים ושתיקים מוכרים של חברת ביטוח שעלולים לעלות לכם ביוקר:

  1. לא פניתם מיד לטיפול רפואי? חברת הביטוח תשתמש בזה נגדכם. גם אם אתם מרגישים בסדר גמור, חשוב שתפנו מיידית לטיפול רפואי ותקבלו מכתב שחרור שבו מפורטות כל הבדיקות שעברתם. אם לא תעשו כך, חברת הביטוח תגיב בדחייה בשל הספק שהנזק אכן נגרם כתוצאה מהתאונה.
  2. סוכן ביטוח התקשר כדי לשאול מה שלומכם? כמה נחמד מצידו, רק שהנטייה הטבעית שלנו היא לענות 'כן, כן, הכל טוב, ותודה ששאלתם' ומאותו הרגע חברת הביטוח תתייחס לכך כאילו הצהרתם שאתם בריאים ושלמים. אם סוכן או נציג של חברת הביטוח מתקשר או מגיע לבקר, הפנו אותו לעורך הדין שלכם או ציינו בפניו שאתם עדיין בבדיקות לבירור היקף הנזק וסיימו את השיחה בכך.
  3. היזהרו מהרשתות החברתיות – בעולם של היום אנחנו מתעדים כל דבר, ואם הצהרתם בפני חברת הביטוח שכואב לכם הגב ולמחרת כבר הייתם על מטוס בדרך לחופשת סקי, חברת הביטוח תשתמש בתיעוד החופשה כנגדכם כהוכחה לכך שמצבכם אינו כה גרוע כפי שאתם מצהירים.

 

חשיבותו של עורך דין מיד לאחר תאונת דרכים

בזמן שאתם מתאוששים ומשתקמים מן האירוע הטראומתי, אנו נטפל עבורכם בכל התהליך משלב הגשת בקשת הפיצויים לחברת הביטוח ועד להשגת מלוא הזכויות המגיעות לכם. אנו נייצג אתכם בוועדות רפואיות ונלווה אתכם לאורך כל התהליך עד למיצוי זכויותיכם מול חברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. משרד עורכי הדין פייפר כהן הינו המוביל בתחום וטיפל במאות לקוחות מרוצים לאחר תאונת דרכים בתל אביב.

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

מיד לאחר התאונה הגישו עזרה לכל מי שזקוק לה, הזמינו את כוחות הבטחון וההצלה גם אם מדובר בתאונה קלה של פגוש לפגוש, בשל החשש מפציעות שבהתחלה נראות קלות אך עלולות להתדרדר במהירות, לאחר מכן החליפו פרטים אישיים כולל של חברת הביטוח, תעדו וצלמו את איזור התאונה ושמרו תיעודים מעדים. לאחר מכן התפנו לבית החולים הקרוב על מנת לעבור בדיקה מקיפה, ופנו לעורך דין תאונות עבודה תל אביב.

עורך דין תאונות דרכים תל אביב יכול לסייע רבות מאד כבר מהשלב הראשוני ביותר של הנחיות כיצד לפעול וכיצד להתנהל מרגע התאונה והלאה. התנהלות נכונה יכולה להניב הצלחה מול חברות הביטוח השונות ומניעת דחייה על הסף. לאחר מכן, בזמן שאתם מתאוששים וחוזרים לעצמכם, עורך הדין יכול לנהל עבורכם את המאבק מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי למיצוי זכויותיכם.

בוודאי, חברת הביטוח יכולה לטעון שלא עמדתם בתנאי הפוליסה, שהנזק שנגרם לכם אינו כה רב כפי שציינתם, או שאינכם זכאים לפיצוי בשל שלל סיבות. בדיוק בגלל זה חשוב שיהיה לצידכם עורך דין תאונות דרכים תל אביב שייעץ וייצג אתכם בועדות הרפואיות השונות, יבנה עבורכם תיק רפואי מקיף וממצה ויאבק עבור הזכויות שלכם.

כן. אשמה בתאונה איננה שוללת מן האדם את זכותו לפיצוי כספי על הנזק שנגרם לו והחזרים כספיים על טיפולים גופניים שלהם נזקק לאחר התאונה. עם זאת, חשוב לזכור שלאשמה בתאונה יש השלכות בדמות פרמייה גבוהה יותר אותה תדרוש חברת הביטוח לאחר התאונה, היותכם חשופים לתביעות שונות על הנזקים שגרמתם, ואם התאונה התרחשה בשל נהיגה רשלנית בהשפעת סמים או אלכוהול, ייתכן וגם תועמדו לדין.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

הגדלת זכאות ל25% נכות, תובע שעבר תאונת עבודה בעבר
ערר מול ביטוח לאומי שאושר עבור זכאות לאובדן כושר עבודה
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
ערר לביטוח לאומי עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור הכרה של 100% נכות וזכאות לקצבת למשך שנה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!