לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונות עבודה – אל תוותר על מה שמגיע לך!

פגיעה בעבודה יכולה לקרות לכל אחד ואחת, אין היא חייבת להיות קשורה ישירות לעיסוק בעבודתך וגם לא בהכרח בזמן נוכחות פיזית במקום העבודה.
בעזרת עורך דין תאונות עבודה תוכלו למצות את מלוא זכויותיכם ולקבל את הפיצוי הכספי המרבי אשר מגיע לכם על פי חוק.

 

ישנם סייגים ומקרים רבים אשר יכולים להיכנס להגדרה של תאונת עבודה או לאחד מסעיפיה ולזכות את הנפגע בדמי פגיעה עקב אי כושר עבודה או נכות עבודה זמנית.

למשל, שמירת על כלל הוראות הבטיחות ושימוש באמצעי המיגון המספק מקום העבודה מעלים משמעותית את הסיכוי לזכאות במקרה של תביעות תאונת עבודה אך ישנם מקרים מסוימים בהם גם אם פעל העובד ברשלנות, עדין יהיה זכאי לדמי פגיעה בעזרת עו"ד תאונות עבודה. אין זה אומר שכל מקרה כזה יקבל תוקף זכאות לזכויות אשר מקנה ההגדרה פגיעה בעבודה בוועדה לביטוח לאומי, גם במידה והנפגע יגיש את כל הטפסים הרלוונטים ללא חריגה בזמנים.

תביעות שכאלה אינן פשוטות ולעיתים קרובות אף מועדות לכישלון, אמנם, עורך דין תאונות עבודה מומחה שמכיר מקרוב את התהליך ונבכי המערכת יכול להוציא את המירב גם במקרים המסובכים ביותר.

 

לנצח תביעות תאונת עבודה מורכבות בעזרת עורכי דין לתאונות עבודה!

תאונת עבודה מוגדרת בחוק כ- 'תאונה שאירעה תוך כדי ועקב העבודה, כולל בדרך לעבודה וממנה.' עורכי דין לתאונות עבודה מנוסים ידעו לתת הערכה כמעט מדויקת לסיכויי ההצלחה בתביעה מול ביטוח לאומי כמו גם האפשרות לזכאות תביעה לנכות מעבודה בהתאם למצבו של הנפגע.

כמו כן, אין הכרח שהנזק לעובד יהיה פיזי ובהחלט ניתן לקבל פיצויים עקב אי כושר עבודה נפשי במידה ויהיה ניתן להוכיח שנגרם עקב העבודה.
כמובן, כל מקרה לגופו ויש להיוועץ פרטנית עם עו"ד תאונות עבודה לפני הגשת תביעות תאונת עבודה או פגיעה בעבודה גם במקרים המוזכרים לעיל:

-תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה, כנוסע, נהג או הולך רגל.
-תאונה בדרך לעבודה או ממנה כגון נפילה, פציעה, החלקה ואף אירוע לב או מוחי.
– חשיפה לחומרים מזיקים על בסיס יומיומי או באופן תדיר במסגרת העבודה.
– פגיעה כתוצאה משגרת עבודה ממושכת הכוללת תנועה חוזרת ומונוטונית.
– תקיפה מינית.

כל אלה ומקרים חריגים נוספים יכולים להיחשב תאונת עבודה או תאונת עבודה בדרך לעבודה במידה וניתן יהיה להוכיח שהתרחשו בדרך לעבודה או ממנה או בעקבות מקרה חריג שקרה בזמן העבודה או בעקבותיה. בהינתן הוכחות שמי מאלו התרחשו עקב העבודה כמו כן הוכחות לנזק שנגרם, יהיה זכאי הנפגע לפיצוי עבור ימי היעדרות מעבודה והוצאות רפואיות עקב פגיעה בעבודה וקבלת דמי פגיעה בהגשת תביעות תאונת עבודה.

הנפגע אף להיות זכאי במקרה של תביעה לנכות מעבודה במידה והמצב הפיזי ו/או הנפשי של הנפגע/ת אינו מאפשר חזרה לעבודה וגרם לו נכות מעבודה או אי כושר עבודה נפשי או זמני. מקרים אלה אינם פשוטים ודורשים התערבות של עורכי דין לתאונות עבודה על מנת למנוע הפסדים העלולים להיגרם עקב חוסר בקיאות הנפגע בזכויותיו וחובותיו בתהליך התביעה.

 

ביטוח לאומי – תאונת עבודה

כדי שפגיעתכם תקבל תוקף בשל תאונת עבודה, טרם הגשת תביעה מול המוסד ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה היא צריכה להיות מוכחת באופן וודאי ובנוסף מגובה במסמכים רשמיים המעידים כי התרחשה בזמן העבודה או בעקבותיה כמו גם על הנזק שנגרם לכם.

במקרה של פגיעה בעבודה, דבר ראשון שתרצו לעשות הוא לתעד את הפציעה שלכם בכך שתיגשו לטיפול רפואי רלוונטי בהקדם האפשרי.

במסמכים הרפואיים יופיעו כל הפרטים הנחוצים להוכחות הנדרשות במקרה של תביעות תאונת עבודה כגון- שעה, תאריך, אופי הפגיעה, נסיבות הפציעה, ימי מחלה שקיבלתם אשר יעידו על אי כושר עבודה זמני או אי כושר עבודה נפשי ועוד. שמרו את כל המסמכים שניתנו לכם מכל ביקור שלכם אצל הרופא מאז הפגיעה- כולל מרשמים, חוות דעת, הפניות רפואיות וכו'.

אלו יהיו ההוכחות שלכם כי תאונת עבודה אכן התרחשה בנוסף לעדות לנזק שגרמה. אמנם זוהי רק ההתחלה בתהליך תביעה מול ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה.

 

האם אני חייב עורך דין תאונות עבודה כדי להגיש תביעות תאונת עבודה?

אין שום הכרח להשתמש בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה בשום מקרה ובשום שלב של הגשת תביעות תאונת עבודה או תביעה לנכות מעבודה.

למעשה, כל התהליך יכול להתבצע בידי הנפגע בלבד החל משלב אסיפת הראיות, מילוי הטפסים הרלוונטים, הגשת התביעות לכל הגופים המעורבים או בעמידה מול ועדה רפואית של ביטוח לאומי עקב תאונות עבודה, אין חיוב של הנפגע תאונת עבודה להשתמש בייצוג של עו"ד תאונת עבודה.

 

מדוע בכל זאת כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה בתביעת ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה?

עמידה לבד ללא ידע מקדים או נסיון מול גוף כמו ביטוח לאומי עלולה להיות מאיימת אך יותר מכך, ללא עזרתו של עורך דין תאונות עבודה, אי ידיעת כלל הזכויות והחובות וכן החוק על בוריו עלולים להביא לפספוס מיצוי כלל הפיצויים המגיעים לנפגע ואף להכשיל את התביעה.

כמו כן, ישנם מקרים של פגיעה בעבודה בהם ניתן ואף חשוב לממש תביעות במספר גופים שונים מלבד ביטוח המעסיק או ביטוח לאומי בגין תאונות עבודה כגון ביטוחים פרטיים, צד ג' וכו' בהתאם לאופי התאונה ומעורבים נוספים. עורכי דין תאונות עבודה יעזורו לך למצות את כלל הזכויות וזכאותך לפיצויים כנפגע/ת בתאונת עבודה.

הגשת תביעה לנכות מעבודה או תביעות תאונת עבודה יכולות להיות תהליך מייגע ומתיש, מלא בבירוקרטיה ועמידה מול ועדות גורמים ממשלתיים מלחיצים- ללא ליווי מקצועי של עורך דין תאונות עבודה המתמחה בתביעות ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה, התוצאה הסופית לזכאותו של המבוטח עלולה להידחות או להיות אפסית לעומת הפיצויים אותם יכול היה לקבל אם היה נעזר בעורכי דין תאונות עבודה עקב חוסר בקיאות וידע של העובד הנפגע.

 

באיזה שלב כדאי לפנות אל עורך דין תאונות עבודה?

ליווי עורך דין תאונות עבודה מהשלבים הראשונים של התביעה, החל מהגשת מסמכי תביעות תאונת עבודה או תביעה נכות מעבודה ועד לנוכחות מול ועדה רפואית של ביטוח לאומי עקב תאונת עבודה, יכול לעשות את ההבדל בין צליחת התביעה לבין דחייתה.

לאחר תאונת עבודה חובת המעסיק לחתום על טופס תאונת עבודה ביטוח לאומי בל/250 ועל טופס בל/210 . בשלב זה, בכדי להמנע מעוגמות נפש העלולות להשפיע על המשך והצלחת התביעה עקב חוסר ניסיון במילוי הטפסים והפרטים הראשוניים וקריטיים המופיעים בהם, מומלץ להיוועץ בהקדם האפשרי עם עורך דין תאונות עבודה בזמן מילוי הטפסים כמו גם בהמשך ההתנהלות מול המעסיק וביטוח לאומי.

אמנם זוהי רק ההתחלה בתהליך התביעה מול ביטוח לאומי תאונת עבודה שתביא למיצוי מלוא זכויות הנפגע ופיצויו.

משרד עורכי דין פייפר-כהן בעל ניסיון רב שנים בתביעות ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה ומספק ייעוץ וייצוג עורך דין תאונות עבודה ללקוחותיו מרגע שקרתה תאונת עבודה ועד למיצוי כל זכויותיו של הנפגע בכל האספקטים האפשריים בחוק.

עורך דין תאונות עבודה - אל תוותר על מה שמגיע לך!
עורך דין תאונות עבודה – אל תוותר על מה שמגיע לך!
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
החלטת הוועדה בגין נכות רפואית
אישור זכאות ל74% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה ברגל במהלך עבודה
ערר לביטוח לאומי עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!