לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

בעיות לב בעבודה

בעיות לב בעבודה כתוצאה מאירוע בלתי צפוי / חריג או מצב של מתח מתמשך יכול להיחשב כתאונת עבודה ברת פיצוי. אחוזי הנכות על התקף לב מפורטים בסעיף 9 לספר הליקויים של ביטוח לאומי. ספר הליקויים הינו למעשה תקנות שקבע ביטוח לאומי ובהם נקבעו אחוזי נכות לנפגעי עבודה שהוחלו גם על סוגי תביעות נוספים כגון נכות כללית, שירותים מיוחדים, ועוד.

סעיף 9 "מחלות הלב" נכנס לתוקף ביום 1.11.2016 ומכיל אחוזי נכות עבור בעיות לב שונות. לפי סעיף זה, נבדקים אחוזי הנכות באמצעות שילוב של בדיקות מאמץ, בדיקת אקו, הגבלות תפקודיות כתוצאה מהתקף הלב ודרגת החומרה שלהן.

במידה ואתה סובל מבעיות לב בעבודה, עליך להגיש תביעה להכרה בתאונת עבודה על גבי טופס בל 211 ולצרף אליה מסמכים המעידים כי התקף הלב התרחש בעבודה כתוצאה מאירוע חריג / לחץ מתמשך. לאחר שביטוח לאומי הכיר במצבך, בתום 91 יום ממועד התקף הלב, תוכל להגיש תביעה לקביעת אחוזי נכות על מצבך על גבי טופס בל 200. עליך לצרף לתביעה מסמכים המעידים על מצבך כתוצאה מהתקף הלב – תיעוד רופא מטפל, תוצאות בדיקות, הדמיות, וכל מסמך רפואי שיכול להעיד כעל מצבך.

heart-742712__3401

במידה ואתה סובל מבעיות רפואיות נוספות כתוצאה מהתקף הלב, בדוק האם תוכל לקבל גם עליהן אחוזי נכות. ומאחר ואחוז התביעות שמתקבלות נמוך מאוד מומלץ להגיש את התביעה עם עו"ד תאונות עבודה בעל מקצוע בקיא בתחום.

בעיות לב בעבודה
בעיות לב בעבודה
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות לקצבת נכות עקב לופוס מול ביטוח לאומי
אישור זכאות 28% נכות לתובע שנחבל ברחוב וסובל מכאבים
אישור זכאות 100% נכות עבור תובע החולה בשחפת וסוכרת
אישור זכאות ל74% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
אישור זכאות לקצבת נכות שנתית של 75,000 ש"ח
ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!