לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

תביעה נגד ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הוא גוף בירוקרטי שפועל לפי כללים ונהלים. במידה והינך מעוניין להגיש תביעה נגד לביטוח לאומי חשוב שתדע איך להגיש את התביעה בצורה נכונה. אתר המוסד לביטוח לאומי  מכיל כמויות גדולות של מידע וכולל גם את האופציה להגשת תביעה באופן מקוון, מה שמפשט ומקל מאד על התהליך.

במידה ואינך מתמצא בנבכי המידע המצוי באתר או שאינך מצליח למצוא מידע רלבנטי או מספק, מומלץ לגשת לסניף ביטוח לאומי הקרוב למקום מגוריך לשאול ולהתייעץ.

חשוב לדעת כי כל תביעה שמוגשת לביטוח לאומי אשר לא מוגשת בצורה נאותה וממולאת כפי שצריך, בצירוף מסמכים תומכים, תדחה או תעוכב. משמעות עיכוב בקבלת תביעה או דחייתה עלולה להיות הפסד כספי משמעותי עבורך.

לכן, בכל מקרה שבו אינך בטוח, כדאי תמיד לברר, להתייעץ ולשאול עם עובדי המוסד או בעלי מקצוע בקיאים בתחום במקרה של תביעה נגד ביטוח לאומי.

 

testimg869845

אם אתה מעוניין לתבוע אחוזי נכות באמצעות קצבת נכות כללית, קצבת נכות מעבודה, שירותים מיוחדים, קצבאות ילדים ותביעות נוספות שנשענות על אחוזי נכות או ספר הליקויים של ביטוח לאומי, חשוב מאוד לבנות את תיק התביעה בצורה נכונה, שכן תיקון טעויות לאחר הגשת התביעה או דחייתה יכול להיות מורכב, לעלות סכומי כסף לא מבוטלים ובמקרים רבים להביא לפגיעה בזכויותך.

כמי שמשלמים כל החיים למוסד לביטוח לאומי, אנו רוצים לממש את הזכויות שלנו לקבלת פיצוי במידה והגענו למצב שבו אנו זקוקים לתמיכה בשל בעיה רפואית. פעמים רבות אנו עדים למצב שבו אין כל ספק שמגיע למבוטח כסף / פיצוי, אבל המבוטח בוחר לפעול לבדו  ולא מקבל את הקצבה בגלל התנהלות לא נכונה מול ביטוח לאומי.

כדי לממש את הזכויות הרפואיות שלך, מומלץ להגיש תביעה נגד ביטוח לאומי בליווי עו"ד מומחה בתחום. בדיוק כפי שאם אתה סובל מבעיה רפואית שבגינה אתה זקוק לניתוח, תפנה למנתח מומחה בתחום זה. במידה והכסף שמגיע לך ואתה זקוק לו חשוב לך, מומלץ להגיש תביעה עם עורך דין מומחה בתחום התביעות לביטוח לאומי.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה בשמיעה מרעש בעבודה
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
אישור זכאות 19% נכות לתובע אשר החליק במדרגות עבודתו
אישור זכאות ל74% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
אישור זכאות קצבת נכות עקב תאונה בדרך חזור מהעבודה
לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!