לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

עורך דין תאונת עבודה

לא אחת שאנו מתחילים לעבוד עם עורך דין תאונת עבודה, אנו רואים שאין כימיה בין עורך הדין ללקוח.

ראשית, ובכלל, הרבה פעמים עורך דין תאונת עבודה עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ומקדם את התיק די טוב. כשאנו בודקים אם עורך הדין מתקדם בתיק שלנו טוב, השאלה היא לא עניין של הרגשה אלא שאלה של עובדות. למשל, אנו נבדוק האם עורך הדין דאג לתיעוד רפואי מתאים בהתאם לפגיעה במהלך הזמן מיום התאונה ועד למועד ההגשה.

כל עורך דין לתביעת תאונת עבודה מנוסה יודע שביטוח לאומי בנכות מעבודה דבר ראשון עשוי לדחות את התביעה ואת התיק על סמך תיעוד רפואי מתאים. אם מבוטח בתביעת נכות מעבודה סובל מפגיעה בגב, חשוב מאוד להביא תיעוד נכון על הפגיעה בגב מיום התאונה ועד ליום ההגשה.

זכרו! אם עורך הדין שלכם שמטפל בתביעת נכות מעבודה לא דאג להביא את התיעוד הנכון והמתאים לפגיעה, אתם עשויים להיות בלי כסף או נכויות זמניות נמוכות. במהלך השנים נתקלתי בהרבה מאוד תיקים וראיתי איך עורך דין לתביעות מעבודה לא מנוסה או חסר אכפתיות לתיק תביעה ,פוגע משמעותית בלקוח. כך,למשל, זכור לי לקוח עם פגיעה קשה ביד, היד שלו לא זזה כמעט בכלל, מיום התאונה ועד ליום הגשת התביעה.

 

עורך דין תאונות עבודה שהיה מנוסה מאוד, עם 30 שנות ותק, התעלם משני מסמכים שהיו מצויים בתיק וקבעו כי לאור הפגיעה הקשה בתאונה:

פגיעת ראש בתאונת דרכים שהיא תאונת עבודה, ופגיעה בעמוד שדרה צווארי בתאונת העבודה, הלכה והתפתחה תסמונת שנקראת crps.

המסמכים היו כה ברורים, ומהצד השני חוסר האכפתיות לתיק הייתה כה רצינית, ואותו לקוח במשך מספר שנים טובות, נשאר ללא אחוזי נכות בתביעת נכות מעבודה. לבסוף אחרי הרבה שנים ביטוח לאומי תיקן את המחדל בתיק, והתוצאות לא אחרו לבוא – ביטוח לאומי הכיר אפילו בפוסט טראומה לאחר שנים רבות שנגרמה עקב תאונת העבודה ועקב תסמונת הכאב הכרוני הקשה ביותר ממנה סבל לאורך השנים.

לכן הכלל הרציני שאותו תשאלו את עצמכם לפני שאתם מחליפים עורך דין לתאונת עבודה, האם הטיפול נכון? האם ישנה הקפדה על קיום התיעוד הנכון. אם אין הקפדה על התיעוד הנכון, אתם עלולים להישאר בלי כסף או עם פיצוי נמוך. ועוד עניין אותו אני שומע מהרבה לקוחות שמגיעים למשרד בתביעות נכות מעבודה, האם עורך הדין עונה לכם לשיחות, האם עורך הדין מעדכן אתכם בפגישות תקופתיות על התיק.

לקוח חייב לשתף פעולה עם עורך דין בתביעת נכות מעבודה, וקשר שוטף עם עורך הדין בעניין הטיפול עשוי להגדיל את הפיצוי בתביעות נכות מעבודה אותו תקבלו.

 

למה? שכן אם תהיה אכפתיות מצד עורך הדין תאונת עבודה שמטפל בתביעה.

אתם תוכלו להיוועץ איתו על הכנת התיעוד הרפואי בהתאם לפגיעות מהם הנכם סובלים, התוצאות לא יאחרו להגיע, ותוכלו לזכות במאבקים הקשים שלכם בתביעות נכות מעבודה מול ביטוח לאומי. לפעמים עולה שאלת הכימיה, הרצון והנחישות של עורך הדין.  ככל שיש לעורך הדין שלכם רצון, נחישות ,אכפתיות, הקרבה בתיקים, תמיד הסיכויים שלכם לנצח יעלו משמעותית.

ועוד עניין חשוב- ביטוח לאומי בתביעות נכות מעבודה עלול ועשוי להשפיע על תיקים ועל תביעות אותם אתם מנהלים. למשל, תאונות דרכים שהם תאונות עבודה. שם אם תפעלו לא נכון או תבחרו שלא להגדיל את אחוזי נכות אותם אתם בוחרים לתבוע, התוצאות אותם תשיגו עלולות להשפיע על הפיצוי אותו תקבלו בתביעת תאונת הדרכים.

לכן אם את, אתה, לא מרוצים מעורך דין תאונות עבודה שלכם, אתם חוששים לתוצאה, תמיד תעצרו, תעשו חושבים ותראו לאיזה כיוון אתם בוחרים ללכת. מה עדיף לכם לעשות? האם אתם רוצים להיות בצד שזוכה באחוזי נכות גדולים או בצד שזוכה באחוזי נכות נמוכים?

הכל עניין של פיצוי, ופיצוי שניתן לכם בתביעת נכות מעבודה, הוא עניין שעשוי להשפיע על העתיד שלכם, ועל העובדה כי הפגיעה שלכם בעבודה עלולה להפחית לכם את היכולת לעבוד. ועוד עניין אם החלטתם לעבוד עורך דין תאונת עבודה, האם עורך הדין איתו אתם עובדים עשוי להוביל את התיק שלכם לקצבה.

 

לא רבים מודעים לעובדה, אבל רק חלק קטן מתביעות תאונות עבודה מצליח להגיע לקצבת נכות מעבודה, פחות 0.5%.

אחוז מאוד נמוך, אבל אם עורך הדין שלכם לתאונת עבודה עשוי להוביל אתכם לקצבת נכות מעבודה זכיתם בפיצוי מביטוח לאומי לאורך שנים רבות עשוי לעזור לכם.

לנו במשרד יש ניסיון רב שנים בהשגת תוצאות של קצבת נכות מעבודה ללקוחות לאחר תאונת עבודה, הכל בעזרת מאבקים קשים מול הוועדות הקשות של ביטוח לאומי.

לסיכום, לפעמים אין ברירה אלא לעשות את הצעד ולעבור עורך דין תאונת עבודה,אבל אם זה המצב, תעצרו, תענו לעצמכם על השאלות שנרשמו כאן ותחליטו איך להתקדם הלאה. נכון שהמעבר לפעמים לא נעים, אולי הוא נראה לכם לא פשוט לעבור עורך דין בתביעת נכות מעבודה העוסק במקרי אובדן כושר עבודה, אבל אם רוצים הכל אפשרי.

תמיד תחשבו איך תרגישו אם תעשו את המהלך הזה, איך החיים שלכם עשויים להשתנות, ולפעמים הרגשה טובה היא הכל בתביעה.  במשרדינו אנו מעסיקים מגוון עורכי דין מומחים בכל הקשור ל-תאונות עבודה!

עורך דין תאונת עבודה
עורך דין תאונת עבודה
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות ל57% נכות, 65% אי כושר וקצבה לשנה
ערר עבור תובע לקבלת קצבת נכות עקב מצב בריאותי
אישור זכאות של 19% נכות עקב פגיעה ברגל במהלך עבודה
ערר מול ביטוח לאומי שאושר עבור זכאות לאובדן כושר עבודה
אישור זכאות 19% נכות לתובע אשר החליק במדרגות עבודתו
אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!