לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

שבר בעצם הזנב אחוזי נכות – תאונת דרכים

עמוד השדרה שלנו מסתיים במעיין 'עוקץ' הנקרא עצם הזנב. בעבר הרחוק אכן השתלשל לו זנב ארוך ומפואר אשר סייע לייצוב ושיווי משקל, אך עם התפתחות קופי האדם אבד הזנב מסיבות של חוסר תועלת. שבירה של עצם הזנב מתרחשת בדרך כלל עקב נפילה או מכה חזקה באיזור האגן ויכולה לגרום לכאבים עזים, לקשיים ולהפרעה בתנועה, ובמקרים חמורים במיוחד גם לכאב כרוני ובעיות נוירולוגיות על רקע הפגיעה העצבית באיזור.

המקרה של שמעון

שמעון נקלע לתאונת דרכים אשר גרמה לשבר בעצם הזנב. אך גם לאחר התאחות השבר שמעון נותר עם כאבים כרוניים עזים שנגרמו עקב פגיעה נויורולוגית באיזור, כאבים שלא חלפו למרות טיפולים שונים, ולמרות שעבר בין רופאים רבים ובין מטפלים שונים, לא הצליח שמעון למצוא מזור לכאב שהפריע לו לתפקד, ללכת, לקום ממצב של ישיבה ושכיבה ולא אפשר לו לתפקד בעבודה.

בעזרתנו, החליט שמעון להגיש בקשה לקביעת אחוזי נכות למוסד לביטוח לאומי שיכיר בו נפגע בתאונת דרכים. המוסד לביטוח לאומי קבע לשמעון 12.5% נכות, ובעקבות כך פנה שמעון  לתבוע את חברת הביטוח תביעה לתאונת דרכים אשר זיכתה אותו בפיצויים.

מידת הפגיעה בעצם הזנב

אחוזי הנכות בגין שבר בעצם הזנב נקבעים על פי מידת חומרת ההשפעה של השבר על חייו של האדם. פעמים רבות קורה שגם שבר שהתאחה מוסיף להציק ולהפריע לאדם בשל נזק נוירולוגי באיזור או רגישות מוגברת בשל הפציעה. אדם אשר נפגעה קשות יכולתו לנוע ואשר סובל מכאבים כרוניים עשוי לקבל אחוזי נכות של עד  20% נכות. ואף למעלה מכך אם המצב שלו מחמיר עד כדי אובדן העצמאות, ובמידה ומתרחש אובדן תחושה בגפיים עקב הפגיעה בעצם הזנב אחוזי הנכות עשויים להעלות אף יותר.

פגיעה בעצם הזנב ותאונת דרכים

לפני שמגישים תביעה לתאונת דרכים אשר גרמה לפגיעה קשה בעצם הזנב חשוב מאד להתייעץ עם עורך דין הבקיא בתאונות דרכים על מנת לשקף באופן מקיף ומלא את כל הנזקים שנגרמו לכם עקב הפציעה, לרבות השלכות קבועות כגון בעיות נוירולוגיות, הפרעות בתנועה, קושי ללכת, לעמוד או לשבת זמן ממושך, תחושת נימול המתפשטת לרגליים ואפילו כאבים נוירופטיים כרוניים לאחר הפציעה. ככל שהשיקוף של ההשלכות של הפציעה על מצבכם הגופני והנפשי, על יכולתכם לעבוד ולפרנס את עצמכם ואת משפחתיכם ועל איכות חייכם יהיה טוב יותר, כך אתם מעלים את הסיכויים להצלחת התביעה שלכם הן מול המוסד לביטוח לאומי לקביעת אחוזי נכות והן מול חברות הביטוח לפצותכם עקב תאונת הדרכים.

עו"ד פייפר מספר על החשיבות של הכנה לבדיקת המומחה לאחר תאונת דרכים:


לסיכום

פגיעה בעצב הזנב בתאונת דרכים עשויה לזכות את התובע באחוזי נכות משמעותיים. מומלץ להיוועץ עם עו"ד תאונות דרכים על מנת להגדיל את הסיכויים למצות את הזכויות שלכם מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח השונות.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות 19% נכות לתובע אשר החליק במדרגות עבודתו
הגדלת זכאות ל25% נכות, תובע שעבר תאונת עבודה בעבר
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
אישור זכאות קצבת נכות עקב תאונה בדרך חזור מהעבודה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!