לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

פריצת דיסק בגב אחוזי נכות – תאונת עבודה

פגיעה בעמוד שדרה היא פגיעה שכיחה בתאונות דרכים או תאונות עבודה.

 

אם עברת תאונת דרכים לרוב תיפגע בצוואר, מה שנקרא פגיעת וויפלש, או שתיפגע בגב התחתון.

רוב התלונות בתאונות עבודה של תובעים הם תלונות על נכות בעמוד השדרה- או עמוד שדרה צווארי, מה שנקרא פגיעה בצוואר, או נכות בעמוד שדרה גבי, מה שנקרא פגיעה בגב. אחת השאלות ששואלים אותנו לקוחות איך נוכל לדעת כמה אחוזי נכות יתנו לנו על פריצת דיסק בצוואר, או על פריצת דיסק בגב.

במקרה של פריצת דיסק בגב אחוזי נכות ראשית, גם וועדות הביטוח הלאומי וגם מומחים של בית המשפט קובעים את אחוזי הנכות על פי הבדיקה שנערכת לתובע או בוועדה או בקליניקה של רופא שמונה מטעם בית המשפט. ככל שמידת ההגבלה בתנועה תהיה גדולה יותר, כך ייקבעו לתובע אחוזי נכות גבוהים יותר. יש לשים לב לבעיות רפואיות שעשוית להפחית את אחוזי הנכות.

 

אם סבלת מבעיות בצוואר או בעיות בגב לפני התאונה – או תאונת הדרכים או תאונת העבודה ,עשויים הוועדות להפחית לך את אחוזי הנכות שנקבעו לך.

לכן חשוב מאוד לדעת איך העבר משפיע, ואיך להסתכל על פני העתיד, כלומר אם אתה יודע שסבלת בעבר מפציעות גב או בצוואר, עליך לחשוב קדימה איך לנטל את פגיעות העבר. אם עברת את עניין פגיעות העבר, והצלחת להקטין את פגיעות בעבר בצוואר, או בגב, עליך לחשוב איך להראות אמין בבדיקה אצל הרופא.

רופאים בוועדות הביטוח הלאומי או בבדיקה שנערכת לתובעים אצל מומחה בית המשפט, לא אוהבים לתת נכויות למי שהם חושבים שנראה לא אמין.

 

אם תובע נראה לא אמין גם אם יש לו מגבלה בתנועה או איזה שהיא סיבה לתת לו אחוזי נכות בשל תאונת הדרכים או תאונת עבודה , הרופא יטה שלא לתת אחוזי נכות.

זכרו! אמינות היא דבר חשוב בתיק.

 

לא אחת אני נשאל שאלה איך קובעים נכות בעמוד שדרה או בעת פריצת דיסק בתאונת עבודה, אם אין לי הוכחה כלשהיא לנזק כלומר כל הבדיקות שעשיתי לא מראות על נזק.

שוב במקרה של פריצת דיסק בגב אחוזי נכות התשובה של הרפואים תהיה לרוב לא משנה לנו איזה בדיקות תובע עשה, מה שמשנה לנו זה אמינות של תובע נכות. אם הוא ייראה לא אמין , לא יתנו לו אחוזי נכות.

 

פריצת דיסק בגב אחוזי נכות - תאונת עבודה
פריצת דיסק בגב אחוזי נכות – תאונת עבודה
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
אישור זכאות לקצבת נכות שנתית של 75,000 ש"ח
אישור זכאות ל74% נכות, 100% אי כושר וקצבה קבוע
דוח ועדה הרפואית – נמצא זכאי לפיצויים עקב תקיפה
אישור זכאות קצבת נכות עקב תאונה בדרך חזור מהעבודה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!