לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

צליפת שוט פיצויים – תביעת ביטוח

צליפת שוט היא למעשה פגיעה חזקה בעמוד השדרה הצווארי, הנמנית עם הפציעות השכיחות ביותר בתאונות הדרכים. מכיוון שמדובר בנושא מוכר היטב לחברות הביטוח, הנכרך בנטייתן המפורסמת לדחות חלק מהתביעות המוגשות אליהן, נשאלת השאלה, כיצד ניתן לקבל על צליפת שוט פיצויים בשל תביעת ביטוח ועל כמה כסף יעמדו התגמולים המדויקים. 

 

מה צפויה להשיב חברת הביטוח לגבי תביעתכם?

במקרה שתבקשו מחברת הביטוח לגבי צליפת שוט פיצויים, סביר להניח שהיא תנסה לטעון לא אחת למתן פיצוי קטן לכל היותר, משום שעל פניו לא נגרם כל נזק לאותו נפגע. הטיעון הנפוץ ביותר בו משתמשות חברות הביטוח במקרה של צליפת שוט מתאונת דרכים, הוא שמדובר בפגיעה פשוטה בלבד, עם קושי קל ואף זמני בהזזת הצוואר.

אולם המציאות מראה כי תאונות דרכים עם פגיעה של צליפת שוט עשויות לגרום לכאבי צוואר לא נעימים, לסבוכים עם כאבי ראש ולעיתים גם תופעה של טראומה מעצם קרות התאונה. באחד המקרים בהם טיפל משרדנו, נגרמה צליפת שוט לאישה צעירה, בת 38, אמא ל -4 ילדים. למרבה הצער, היא עברה תאונת דרכים בדרך חזרה מעבודה מה שהוגדר כתאונת עבודה.

בתחילה נראתה תאונת הדרכים כקלה ורגילה, התלונות של אותה נפגעת היו תלונות על כאבים בצוואר, אולם ככל שהזמן עבר מיום התאונה, התלונות הלכו ותפחו, הכאבים התגברו על פניו ללא כל הסבר רפואי מניח את הדעת והלקוחה שלנו חוותה גם פגיעה בריכוז ובזיכרון על רקע פגיעת צליפת השוט.

בעת התאונה, הנפגעת שימשה בתפקיד בכיר אחראית על שיווק תוכנות לחברת הייטק. היא מתארת שככל שהזמן עבר היא התקשתה לבצע את העבודה בלי סיבה ברורה. התוצאה הייתה שפגיעת צליפת השוט הפכה לתיק סבוך ומרכב בו חברת הביטוח נאלצה לשלם לא מעט כספים ופיצויים על רקע התאונה.

כמובן שחברת הביטוח הציעה בתחילת הדרך פיצוי על הפגיעה של צליפת שוט רק 12,000 ש"ח, זאת על מנת לעשות הכל כדי שהתובעת "תקנה" את הפיצוי ותסגור את התיק מחוץ לכותלי בית המשפט.

 

כל מה שצריך לבדוק בעת של צליפת שוט בתאונת דרכים

לשים לב אם הכאבים בצוואר הולכים וגדלים. לאחר התאונה הרבה פעמים הנזק לא ברור, אולם ככל שהזמן חולף הפגיעה עשויה להיות פגיעה בצוואר, קושי להזיז את הצוואר, כאבים הולכים וגוברים בצוואר. כמובן שככל שיש לנו יותר תלונות וגם יותר ממצאים הפיצוי שנקבל מחברת הביטוח בתביעת תאונת הדרכים הוא גבוה יותר.

לאחר הכאבים בצוואר, קיימת תופעה של כאבי ראש ופגיעה בריכוז. במצב כזה, עליכם לפעול ולהוכיח כי הפגיעה קרתה בעקבות צליפת השוט בתאונת הדרכים. וככל שתוכיחו כי הפגיעה בזיכרון ובריכוז גדולה יותר, כך עולה הסיכוי הסיכוי שתקבלו פיצוי גבוה יותר מחברת הביטוח.

אולי בעקבות צליפת השוט והפגיעה בצוואר עקב תאונת הדרכים, הנך עשוי לסבול ממה שנקרא חוסר תחושה ביד. אם קרה לך מקרה כזה של חוסר תחושה ביד, וכמובן תצליח להוכיח כי הבעיה של חוסר התחושה ביד, קשורה לפגיעת צליפת השוט עקב תאונת הדרכים, כמובן שחברת הביטוח עשוייה להגדיל לך את הפיצוי אותו תקבל ממנה.

 

אסטרטגיית תביעת חברת הביטוח

אם כן, ראינו עד כמה פגיעה שלכאורה נראית כל כך קטנה כמו פגיעת צליפת שוט בתאונת דרכים עשויה לגרום לנזק לא קטן. לכן אם נפגעתם בתאונת דרכים והנכם סובלים ממה שנקרא פגיעת צליפת שוט, תעצרו רגע ותשאלו את עצמכם מה המטרות שלכם?

האם המטרה שלכם היא לקבל כמה אלפי שקלים מחברת הביטוח?

האם המטרה שלכם לקבל פיצוי ריאלי על הבעיות הרפואיות מהם הנכם סובלים?

האם המטרה שלכם היא לקבל פיצוי ריאלי של לפחות כמה עשרות אלפי שקלים על הפגיעה?

זכרו! כשמתרחשת צליפת שוט, מדובר במקרה שעלול להשפיע על חייכם ואף לשנותם באופן בלתי רצוי מקצה לקצה. מכאן, כל נזק עתידי מכך עלול להיות משמעותי יותר ויותר, מה שדורש כמובן במלחמה בלתי מתפשרת על הפיצויים שמגיעים לכם!

משרד עורכי הדין פייפר כהן מעמיד לרשותכם את טובי המומחים בתביעות עקב צליפת שוט מתאונת דרכים ומעניק ליווי, סיוע וייצוג משפטי מול חברות הביטוח בנושא. מאחורינו שלל הצלחות משפטיות שהניבו ללקוחותינו פיצויים משמעותיים ואנו בעלי מיומנות וניסיון כדי לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר. לתיאום פגישת התייעצות, צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

צליפת שוט פיצויים - תביעת ביטוח
צליפת שוט פיצויים – תביעת ביטוח
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות קצבת נכות עקב תאונה בדרך חזור מהעבודה
אישור זכאות 97% נכות עבור תובע החולה באמנזיה
הגדלת זכאות ל25% נכות, תובע שעבר תאונת עבודה בעבר
אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
אישור קצבת נכות עקב פריצת דיסק
החלטת הוועדה בגין נכות רפואית
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!