לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

פטור מס הכנסה נכות רפואית

על מנת להגיע לפטור מס הכנסה עקב נכות רפואית, על החולה להגיע לנכות רפואית משוקללת של 90% נכות לפחות. ישנם מספר מצבים רפואיים ספציפיים אשר מעלים את הסיכויים להגיע לפטור ממס הכנסה בשל אחוזי נכות גבוהים כמו לדוגמא עיוורון, קטיעת איברים, מחלת הסרטן בדרגה קשה, פגיעות ראש קשות, מחלות לב עם סיבוכים, סוכרת לא מאוזנת ועוד שורה של מחלות נוספות הכוללות גם סיבוכים, יכולות להקנות לכם פטור ממס הכנסה נכות רפואית.

סוכרת ופטור ממס הכנסה

בעבר, מחלת סוכרת לא מאוזנת עם סיבוכים הייתה מחלה שהעניקה פטור כמעט אוטומטי ממס הכנסה, אולם כיום, עם החידושים הטכנולוגיים המתקדמים בתחום ועליית אחוזי ההצלחה בהתמודדות עם המחלה, אחוזי הנכות על מחלת הסכרת פחתו. על מנת להגיע לפטור ממס הכנסה בגין סוכרת יש להראות כי הסוכרת שממנה אתם סובלים אינה מאוזנת, קיימים בה התקפי היפוגליקמיה קשים ( ירידות מהירות ומסכנות חיים של רמת הסוכר בדם )  וישנם סיבוכים שונים של מחלת הסוכרת כגון מחלות כלי דם, עיוורון, מחלות לב, רגליים בצקתיות או פצעים פתוחים שאינם נרפאים.

מחלת הפרקינסון

מחלת הפרקינסון יכולה לתקוף אדם בכל גיל, ולאו דווקא בגיל מבוגר כפי שרובנו מאמינים. זוהי מחלה קשה הפוגעת ביכולת התנועה של האדם, גורמת לרעד ולתנועות בלתי נשלטות והופכת את התפקוד היומיומי לקשה ביותר. בנוסף, תיתכן גם פגיעה קוגניטיבית, אובדן זכרון, התפרצויות זעם בלתי נשלטות ועוד. מחלת הפקינסון עשויה לזכות את הסובל ממנה בפטור ממס ההכנסה במידה והיא חמורה מאד.

סוכרת ופטור ממס הכנסה

מחלת הסרטן

מחלת סרטן בדרגה מתקדמת אשר אינה מגיבה לטיפולים כימותרפיים או תרופתיים והכוללת סיבוכים שונים, עשויה גם היא לזכות את הסובל ממנה באחוזי נכות גבוהים ואיתם גם לפטור ממס הכנסה.

במידה וגם אתם סובלים ממחלה קשה, פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין פייפר כהן על מנת שנוכל לעזור גם לכם למצות את הזכויות שלכם מול המוסד לביטוח לאומי ורשות המס בישראל.

פטור מס הכנסה נכות רפואית
פטור מס הכנסה נכות רפואית
עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

ערר לביטוח לאומי עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות 100% נכות עבור תובע החולה בשחפת וסוכרת
פיצוי כספי משמעותי לחולה שחפת
ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
אישור זכאות קצבת נכות והכרה של 63%, ו-65% אי כושר
דוח ועדה הרפואית – נמצא זכאי לפיצויים עקב תקיפה
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!