לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית מוגשת בעקבות אי ספיקת כליות חריפה, אשר מותירה חומרים רעילים בתוך הגוף ואינה מפנה אותם באמצעות השתן. בשורות הבאות נסביר מתי ראוי להגישה ועל חשיבות הגשת התביעה בליווי מקצועי.

 

מתי מוגשת תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית?

ספר הליקויים של הביטוח הלאומי מאגד את כלל הליקויים והמשמעות שלהם מבחינת אחוזי הנכות. הסעיף הקובע לצורך תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית הוא סעיף 22, המכיל את כלל המרכיבים הקובעים את אחוזי הנכות. תביעת הנכות צריכה להיות מוגשת כאשר מתגלים הסימפטומים של המחלה, ואם הבדיקות הרפואיות מאששות את החשש לאי ספיקת כליות.

התסמינים הם חולשה כללית, עייפות ועצמות חלשות. תסמינים נוספים עשויים להיות יתר לחץ דם, בצקות ובעיות לב. גם קוצר נשימה עשוי להיות חלק מהסימפטומים. עם זאת, רק בדיקות יסודיות עשויות לקשר את כל הסימפטומים יחד לאי ספיקת כליות. עם זיהוי הבעיה חשוב להגיש את התביעה בהקדם, לאור המורכבות הרבה וההשפעה המשמעותית שלה על בריאותו של החולה.

 

למה חשוב להגיש את התביעה בצורה מקצועית?

אחת הבעיות המשמעותיות של אי ספיקת כליות היא הקושי בזיהוי המדויק שלה, ובמרכיבים הרבים שהשילוב ביניהם מצביע על הבעיה. כל אחד מהסימפטומים של הבעיה כשלעצמו, עשוי להיות תוצאה של בעיה אחרת, ורק השילוב מצביע על אי ספיקת כליות.

לפיכך, ככל שהגשת המסמכים והבדיקות נדרשות תתבצע בצורה מקצועית ויסודית, הסיכויים לקבלת הזכויות בעקבות תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית יכולים להיות גדולים יותר.

 

צפו בעו"ד אייל פייפר כהן מסביר על תביעת קצבת נכות כללית מול המוסד לביטוח לאומי:

 

לסיכום

למשרדנו ניסיון רב בליווי חולי כליות ובני משפחתם בהגשת תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית. הודות לניסיוננו רב השנים בהגשת תביעות נכות באפשרותנו להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר בתביעתכם ואת הפיצוי המירבי שניתן להשיג במקרה שלכם. לסיוע בהגשת תביעתכם – פנו אלינו בהקדם באמצעות האתר או בטלפון: 077-804-4220.

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית
תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית

תפקידי הכליות בגוף כוללים שמירה על מאזן הנוזלים, כמו גם על מאזן החומרים הכימיים השונים והמלחים בגוף. אי ספיקת כליות פירושה ירידה בקצב הסינון הכלייתי, שהמשמעות שלו הלכה למעשה, היא עלייה בריכוז חומרים המסוכנים בגוף.

התסמינים האופייניים לאי ספיקת כליות סופנית, הם חולשה כללית, עייפות ועצמות חלשות. תסמינים נוספים עשויים להיות יתר לחץ דם, בצקות, בעיות לב או קוצר נשימה.

תביעת הנכות הכללית צריכה להיות מוגשת בסמוך ככל הניתן לגילוי הסימפטומים של המחלה, באם הבדיקות הרפואיות מאששות את החשד לאי ספיקת כליות. חשוב להגיש את התביעה בהקדם האפשרי, לאור המורכבות הרבה שלה והשפעתה על בריאות החולה.

בספר הליקויים של הביטוח הלאומי מאוגדים כל הליקויים הרפואיים לצד אחוזי הנכות שבהם הם מזכים את הלוקים בהם. הסעיף הקובע לצורך תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כליות סופנית הוא סעיף 22 בחוק הביטוח הלאומי שבו מפורט החישוב לאחוזי הנכות לחולים אלו.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

ערר לביטוח לאומי עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות לקבלת 75% נכות וקצבה למשך שנתיים
אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות ל75% נכות, 65% אי כושר וקצבה קבועה
הגדלת זכאות ל25% נכות, תובע שעבר תאונת עבודה בעבר
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!