לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד

המורכבות של תביעות סיעוד כנגד חברות הביטוח היא גדולה מאוד. אנשים צריכים להתמודד עם מערכת מסועפת ומורכבת, כאשר הם נמצאים בשלב מאוד פגיע בחיים שלהם. לכן, יש חשיבות עצומה לקבלת סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד.

 

מה המטרה של תביעות סיעוד?

מקרי סיעוד רפואי הם כמובן נפוצים מאוד ונוגעים להרבה מאוד אנשים, בשלבים שונים בחיים. לכל תיק יש את המורכבות שלו ולכן, ייעוץ משפטי איכותי יכול להיות מכריע להשגת צדק ופיצוי לנפגע. המשמעות של תביעות הסיעוד היא גדולה, מכיוון שאנשים שעברה טראומה גדולה צריכים להתרגל לחיים חדשים, וללמוד לחיות עם נכות או מוגבלות קשה מאוד.

אנשים שמוגדרים סיעודיים לא יכולים להתנהל לבד גם בפעולות פשוטות, ולכן, זקוקים לכל סיוע שהם יכולים לקבל כדי לחיות חיים נורמליים בסופו של התהליך.

 

מדוע סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד הוא חיוני

סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד הוא חיוני מכיוון שמקרים אלו יכולים להיות מורכבים ומאתגרים לניווט ללא מומחיות משפטית. במקרים של סיעוד רפואי, מעורבים אנשי מקצוע רפואיים ומוסדות בריאות, ולעתים קרובות הם דורשים ידע בטרמינולוגיה רפואית, נהלים וסטנדרטים של טיפול.

עורך דין המתמחה בנושא סיעוד רפואי, שמגיע עם ניסיון וידע יכול לספק הכוונה וייצוג יקרי ערך על מנת להבטיח כי זכויות הנפגע מוגנות וכי הם מקבלים פיצוי הוגן עבור פציעותיהם. הנה כמה דוגמאות למה שיכול עורך דין שכזה לתת:

  1. הערכת המקרה
  2. ייצוג משפטי בערכאות המשפטיות
  3. הדרכה לגבי אפשרויות משפטיות
  4. תמיכה נפשית

 

מה זה הערכת המקרה וכיצד עורך דין מסייע בכך?

אחד השירותים שעורך דין המתמחה בסיעוד רפואי יכול לספק הוא הערכת מקרה. עורך דין טוב  יכול להעריך את המקרה כדי לקבוע האם קיימת תביעה תקפה והאם כדאי לנקוט בהליכים משפטיים או לנסות להגיע לפשרה מול חברת הביטוח. הערכה זו כוללת עיון ברשומות הרפואיות, התייעצות עם מומחים רפואיים והערכת הנזקים שנגרמו לנפגע.

לאחר מכן, עורך הדין יכול לספק לנפגע הערכה כנה ואובייקטיבית של המקרה שלו ולייעץ לו על דרך הפעולה הטובה ביותר. ברוב המקרים, עדיף להישמע לעורך הדין גם אם לא תאהבו את התשובה שלו, אבל היא כנראה תחסוך לכם הרבה כסף וטרחה.

 

מה החשיבות של ייצוג משפטי בערכאות?

שירות נוסף שעורך דין המתמחה במתן סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד יכול לספק הוא ייצוג משפטי בבית המשפט בעת הצורך. ייצוג משפטי כרוך בהגנה על זכויות ואינטרסים של הנפגע לאורך כל ההליך המשפטי. הייצוג יכול לכלול גם משא ומתן עם חברות ביטוח, הגשת מסמכים משפטיים והצגת ראיות בבית המשפט. עורך דין איכותי יכול להשתמש בידע ובניסיון שלו כדי לבנות תיק חזק עבור הנפגע ולהבטיח שקולם יישמע ברגע האמת.

 

מה הן האופציות המשפטיות שעומדות בפני המבוטחים?

עורך דין המתמחה בנושא של סיעוד רפואי יכול גם לספק הדרכה לגבי אפשרויות משפטיות. חשוב לזכור שמקרי סיעוד רפואיים יכולים להיפתר באמצעות אפשרויות משפטיות שונות, לרבות משא ומתן להסדר, גישור או ליטיגציה. עורך הדין יכול לייעץ לנפגע על האפשרות המשפטית הטובה ביותר בהתבסס על נסיבותיו ומטרותיו הייחודיות.

בנוסף, הוא גם יכול גם לספק מידע על הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים של כל אפשרות, ולעזור לנפגע לקבל החלטה מושכלת בהתאם למצבו.

 

הצורך בעורך דין שיודע לפעול בנחישות וברגישות – בעבודה עם חולים סיעודיים

בנוסף לסיוע מקצועי, עורך דין איכותי יכול לספק גם תמיכה רגשית לנפגע ולמשפחתו. מקרים סיעודיים רפואיים יכולים להיות סוחטים רגשית, ולעיתים קרובות הקורבנות מרגישים מתוסכלים, כועסים וחסרי אונים. איש מקצוע ברמה גבוהה יכול לספק סביבה תומכת וחומלת, לעזור לנפגע ולמשפחתו להתמודד עם ההשפעה הרגשית והפסיכולוגית של המקרה.

עורך הדין יכול גם לספק הדרכה לגבי אסטרטגיות התמודדות ומשאבים שיכולים לעזור לנפגע ולמשפחתו להתמודד עם מתח וחרדה.

 

הסיבה שאסור להתפשר על ייעוץ משפטי איכותי בתהליך למימוש זכויות סיעודיות

בסופו של דבר, ייעוץ משפטי הוא חיוני בתיקי סיעוד רפואיים על מנת להבטיח שהנפגעים יקבלו צדק ופיצוי על פציעתם או מחלתם, ויוכלו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם החיים החדשים שלהם. מקרים סיעודיים רפואיים יכולים להיות מורכבים ומאתגרים, והדבר החשוב הוא לקבל הכוונה וייעוץ משפטי ברמה גבוהה כדי לנווט בהצלחה במערכת המשפט.

 

כך עורך דין שמכיר את מנגנוני הביטוח יגדיל את סיכויי ההצלחה בתביעה

עורך דין המתמחה בשירותי סיעוד רפואי באופן ספציפי, ומכיר את המערכת בצורה מושלמת יכול לספק שירותים יקרי ערך, לרבות הערכת מקרה, ייצוג משפטי, הדרכה לגבי אפשרויות משפטיות ותמיכה רגשית. על הקורבנות ובני משפחותיהם לפנות לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי אם הם סבורים שיש להם תיק סיעוד רפואי תקף.

המטרה היא כמובן למצוא את עורך הדין הטוב והמתאים ביותר, ויש חשיבות גבוהה לא רק לידע ולניסיון, אלא גם לאיכות של התמיכה הנפשית והדבקות במטרה.

 

לסיכום

משרדנו מספק ללקוחותיו סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד מזה שנים רבות. אנו מתמחים בהגשת תביעות סיעוד וליווי מבוטחים בהגשת ערעורים בנוגע לתביעות סיעוד שנדחו מטעמים לא ענייניים. במסגרת ניסיוננו העשיר בתביעות סיעוד, לרבות תביעות סיעוד בביטוח לאומי, הצלחנו להשיג עבור מבוטחים סיעודיים רבים ובני משפחותיהם, פיצויים בהיקף משמעותי ביותר.

אם אינכם בטוחים בעמידתכם בתנאים המזכים בקצבאות סיעוד או זקוקים לליווי וייצוג משפטי במימוש זכויותיכם הסיעודיות מול המבטחים השונים – אל תהססו לפנות עוד היום למשרדנו באמצעות הטופס הבא.

סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד
סיוע משפטי בהגשת תביעות סיעוד

חשוב מאוד, בתור אדם סיעודי או האפוטרופוס שלו, לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין מוסמך שיש לו ניסיון במקרים של סיעוד ועבודה מול חברות הביטוח בנושאים רפואיים. עורך דין איכותי ומתאים יכול לסייע למטופלים וללקוחות שלו להבין את ההשלכות המשפטיות של המצב ולהדריך אותם בתהליך המשפטי.

בגלל המורכבות הגדולה של התהליך והקשיים הפיזיים והנפשיים שעובר הלקוח, חשוב שלעורך הדין יהיו תכונות של חמלה והבנה, לצד יכולת לסייע למטופל ולנפשו מבחינה נפשית. כלומר, לתת את הערך המוסף ולעשות מעל ומעבר כדי שהמטופל לא יצטרך לסבול פיזית או נפשית, גם אם זה אומר לתת קצת יותר שעות וערך לכסף.

הליווי המשפטי הוא חשוב מאוד כבר מהרגע הראשון. חשוב להתייעץ עם עורך דין עוד לפני התביעה של חברת הביטוח, אך בכל מקרה, לאחר שחברת הביטוח (אם וכאשר) דוחה את התביעה, ולפני הליך הגישור ו/או ההליך המשפטי הצפוי לכם. אין להתמודד עם הנושא לבד, שכן מדובר בנושא מורכב ועבודה מול חברת ביטוח עם סוללת עורכי דין גדולה.

כן. עורכי דין יכולים לייעץ נקודות שהן בניגוד לאינטרס של הלקוח שלהם, אם הם רואים שהנושא הוא חסר סיכוי. כמו למשל במקרים בהם ההפסד בבית המשפט הוא בטוח, וההליך המשפטי יעלה ללקוחות שלו הרבה כסף וטרחה.

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות ל100% נכות וקצבה עקב פגיעה מערכתית
אישור זכאות קצבת נכות עקב תאונה בדרך חזור מהעבודה
ערר עבור תובעת לקבלת קצבת נכות הסובלת מפיברומיאלגיה
אישור זכאות של 70% נכות זמנית לעובד שהחליק בעבודתו
אישור זכאות לקצבת נכות שנתית של 75,000 ש"ח
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!