לוגו משרד עו"ד פייפר כהן
לייעוץ עם עו"ד:

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית

הכבד הוא האיבר האחראי על חילוף החומרים, יצירת תאי דם אדומים ונטרול רעלים בגוף. אי ספיקת כבד עלולה, לפיכך, לפגוע בגוף בצורה משמעותית ובתוך זמן קצר. תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית דורשת, לפיכך, מענה בתוך זמן קצר. מהי בעצם אי ספיקת כבד פולמיננטית? למה חשוב להגיש תביעה במהירות? מה החשיבות של הגשת התביעה בצורה מקצועית? להלן התשובות.

 

אי ספיקת כבד פולמיננטית – מה זה ולמה זה משמעותי?

המוסד לביטוח לאומי קובע את סעיפי הנכויות השונים על פי ספר הנכויות, המתעדכן מעת לעת. נכון להיום, סעיף 16 בספר הנכויות מתייחס לכלל מחלות הכבד ואחוזי הנכות שעשויים להיקבע בגינן. אחת המחלות הקשות ביותר הקשורות לכבד הינה אי ספיקת כבד פולמיננטית. מדובר במחלה שנגרמת בעקבות פגיעה נרחבת בתאי הכבד, שמשביתה למעשה את תפקודו.

הסימנים הראשונים של המחלה הם חוסר יכולת של הכבד לייצר חלבונים, וכן תסמינים נוירולוגיים ואחרים.

 

מדוע קריטי להגיש בשלב מוקדם תביעת נכות כללית בשל אי ספיקת כבד פולמיננטית?

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית צריכה להיות מוגשת בהקדם, קרוב לגילוי הסימפטומים הראשונים ואבחון המחלה. זאת משום שהפגיעה שלה בגוף משמעותית, ומחייבת הערכות מוקדמת של החולה ושל בני המשפחה. שכן, בתוך זמן קצר, המטופל עלול לאבד את כושר ההשתכרות שלו באופן מוחלט.

בנוסף, החולה מטופל לרוב בדיאליזה, מה שהופך אותו לתלוי במידה רבה בסביבתו. זאת ועוד – במקרים רבים, החולה הוא גם מוגבל בניידות, מה שמחייב נוכחות מתמדת של אדם נוסף איתו.

 

למה חשוב להגיש תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית בצורה מקצועית?

הגשת תביעת נכות באופן כללי, ועל אחת כמה וכמה תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית, חייבת להתבצע בצורה מקצועית. הגשה כלאחר יד של תביעה כזאת עלולה לגרום לדחיות חוזרות ונשנות שלה, תום שהאמונים על הנושא בביטוח הלאומי מבקשים מילוי נכון של הטפסים או לחילופין השלמת מסמכים.

הגשת התביעה בצורה מקצועית על ידי עו"ד בקיא ומנוסה בתחום, עשויה לחסוך את כל העיכובים ולאפשר לחולה לקבל את הזכויות המגיעות לו בהקדם.

 

לסיכום

משרדנו עוסק בהגשת תביעות נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית מזה שנים רבות. במסגרת ניסיוננו הרב בהגשת תביעות נכות הצלחנו להשיג פיצויים בסכומים גבוהים במיוחד למען לקוחותינו. אם אתם זקוקים לסיוע משפטי במימוש זכויותיכם מול המוסד לביטוח לאומי או חברת ביטוח פרטית, נשמח לסייע גם לכם. פנו אלינו כעת לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות וללא עלות: 077-804-4220.

תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית
תביעת נכות כללית עקב אי ספיקת כבד פולמיננטית

מדובר במחלה שנגרמת בעקבות פגיעה נרחבת בתאי הכבד, שמשביתה למעשה את מהי תפקודו. הסימנים הראשונים של המחלה הם חוסר יכולת של הכבד לייצר חלבונים, וכן תסמינים נוירולוגיים ואחרים.

איסוף כלל המסמכים הרפואיים הוא חשוב, שכן ככל שאיסוף המסמכים הרפואיים יבוצע במהירות וביסודיות, כך יפחתו העיכובים בטיפול בתביעת הנכות הכללית שהוגשה בגין אי ספיקת הכבד.

בהגשת תביעת נכות כללית יש למלא טפסים ארוכים עם הרבה סעיפים, בצורה מדויקת.

זאת משום שכל טופס חסר או שגוי, וכל טעות במילוי הטפסים, מחזירה את התביעה לשלב הראשון. הימנעות מכך היא קריטית, במיוחד כשמדובר במחלה שעלולה להידרדר במהירות.

 הגשת התביעה בצורה מקצועית על ידי עו"ד בקיא ומנוסה בתחום, עשויה לחסוך את כל העיכובים ולאפשר לחולה הכבד ומשפחתו לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם ובהקדם.

 

צפו בעו"ד אייל פייפר כהן מסביר על תביעת קצבת נכות כללית מול המוסד לביטוח לאומי:

עורך דין אייל פייפר
עורך דין אייל פייפר

בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) משנת 2005, עורך דין מוסמך משנת 2007 וחבר בלשכת עורכי הדין. החל משנת 2000 עסק בענייני ביטוח שונים כגון: חבויות, פנסיה, חיים ורכוש, סוכן ביטוח מורשה משנת 2003. לאורך השנים צבר עו”ד פייפר בקיאות רבה ומומחיות עמוקה בהיבטים החוקיים והמשפטיים של סוגיות רפואיות. הודות לידע זה ולחשיבה יצירתית ופורצת דרך בפרשנות לחוק, מצליח עו”ד פייפר פעם אחר פעם לשכנע את בתי המשפט בצדקותו, וליצור תקדימים משפטיים שמשנים בקביעות את פני עולם הביטוח.

עו"ד פייפר כהן בפייסבוק | עו"ד פייפר כהן ביוטיוב | מייל אישי: [email protected]

הצלחות המשרד

ערר עבור תובע לקבלת קצבת נכות עקב מצב בריאותי
אישור זכאות 32% נכות לתובע שהחליק בעבודה ושבר רגל
תובע נמצא זכאי ל70% נכות, 100% אי כושר וקצבה לשנה
אישור זכאות קצבת נכות והכרה של 63%, ו-65% אי כושר
אישור זכאות עבור קצבת נכות עקב תאונה בדרך לעבודה
אישור זכאות לקצבת נכות שנתית של 75,000 ש"ח
צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

051-519-3904

הסדנה 6, כפר סבא

השאירו לנו הודעה

מן העיתונות

תביעה חריגה ביחידת העילית בצה"ל: "מפקדת ב־8200 התעללה וגרמה לי לנכות נפשית"

כלכליסט | 22/10/17

התלוננו על הטרדה מינית והורחקו | המהדורה המרכזית בחדשות 12

N12 | 14/12/17

עורך דין לתביעות סיעוד - המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא

גלובס | 31/05/2020
לוגו 13 רשת

פרקליטים עד הבית: עונה 2 פרק 34
| חדשות 13 רשת

חדשות 13 | 31/1/2018

זקוקים לייעוץ? זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!